Publicerat Juli 11, 201511 yr Detta är en populär post. Jag satt och pratade med hustrun efter att druckit några pilsner i går! Plötsligt får jag en såndär briljant idé..... Varför inte strunta i semestern och bygga om övervåningen! Tänkte mig ett sånt där blixtprojekt ala bygglov, där vi går all in under en vecka. När jag nu suttit och projat lite verkar det görbart, fast ekonomin lär bli minst sagt ansträngd. Det enda jag inte ger mig in på är elen.... Undrar därför om det finns någon vänlig själ med elkunskaper på sidan, som kan tänka sig att mot en låg ekonomisk ersättning, samt lite jakter hjälpa mig? Det jag önskar är en ritning på hur jag ska dra slangen samt att du sedan kopplar ihop allt. Med hopp om lösning /Urban
Publicerat Juli 11, 201511 yr Jag kollar med en polare som inte är inne här varje dag, han kanske är sugen på lite sörmlandsjakt.
Publicerat Juli 11, 201511 yr Författare Jag kollar med en polare som inte är inne här varje dag, han kanske är sugen på lite sörmlandsjakt.Tackar så mycket!Ni är varmt välkomna isf!
Publicerat Juli 11, 201511 yr Tackar så mycket! Ni är varmt välkomna isf! Jag vet att han är lite försiktig med att ta på sig privatjobb, det växer lätt. Men jag ska fråga iaf. Skrivet på Z3an
Publicerat Juli 11, 201511 yr Författare Jag vet att han är lite försiktig med att ta på sig privatjobb, det växer lätt. Men jag ska fråga iaf. Skrivet på Z3an Du kan ju hälsa honom att jag är snickare, så det jag skrev är vad jag behöver hjälp med!
Publicerat Juli 11, 201511 yr Jag satt och pratade med hustrun efter att druckit några pilsner i går! Plötsligt får jag en såndär briljant idé..... Varför inte strunta i semestern och bygga om övervåningen! Tänkte mig ett sånt där blixtprojekt ala bygglov, där vi går all in under en vecka. När jag nu suttit och projat lite verkar det görbart, fast ekonomin lär bli minst sagt ansträngd. Det enda jag inte ger mig in på är elen.... Undrar därför om det finns någon vänlig själ med elkunskaper på sidan, som kan tänka sig att mot en låg ekonomisk ersättning, samt lite jakter hjälpa mig? Det jag önskar är en ritning på hur jag ska dra slangen samt att du sedan kopplar ihop allt. Med hopp om lösning /Urban Men för helvete hur tänkte du nu? Tala aldrig öppet om sånt. Hos oss är svaret alltid "men det är ju ett jäkla jobb" samt att ip-TV:n konstigt nog alltid strular när Ernst, Bygglov eller Äntligen hemma är i sändning... /M
Publicerat Juli 11, 201511 yr Detta är en populär post. Är du plattsättare strävhår? Hls Rickard Nej för bövelen, de får ju slita för brödfödan. Men som tur är har Ubbe fler kompisar, ja eller en till i alla fall.
Publicerat Juli 12, 201511 yr Detta är en populär post. Plattsättarn är lat, han orkar inte åka ett par mil och få vara ifred ifrån hustrun nu under sommaren......
Publicerat Juli 12, 201511 yr Detta är en populär post. Jag blir mest imponerad av att Urban pratade med hustrun, visserligen stärkt av ett par pilsner...
Publicerat Juli 12, 201511 yr Plattsättarn är lat, han orkar inte åka ett par mil och få vara ifred ifrån hustrun nu under sommaren......Nja, såg ut som frun hade svårt att hålla undan då hon inte ens fick vara ifred på Gekås.
Publicerat Juli 12, 201511 yr Eh ok... Lite interna saker här. Men om ni behöver hjälp av en plattsättare kan jag hjälpa till om det inte är allt för långt bort. Hängt plattor sen 17års ålder och är 34 idag. Jobbar idag som arbetsledare på ett plattsättnings företag i sthlm. Hls Rickard
Publicerat Juli 12, 201511 yr Författare Eh ok... Lite interna saker här. Men om ni behöver hjälp av en plattsättare kan jag hjälpa till om det inte är allt för långt bort. Hängt plattor sen 17års ålder och är 34 idag. Jobbar idag som arbetsledare på ett plattsättnings företag i sthlm. Hls Rickard Blev nog ganska urspårat.....förmodligen en hämd för att jag inte kan låta bli att kladda i andras trådar![emoji6] Tyvärr är det en elektriker jag är ute efter. Ska bygga 4st sovrum och ett allrum på övervåningen. Jobbar själv inom byggbranschen i stochkholm, som snickare /betongare.
Publicerat Juli 12, 201511 yr Författare Detta är en populär post. Verkar som att mitt problem löst sig genom Markus Rs försorg.
Publicerat Juli 13, 201511 yr Författare Säker att du inte behöver något svetsat också? [emoji3] [emoji6]Är du smed.....fan vad bra!?Nja..... Behöver faktiskt ingen svetsni.g för tillfället, fast är du bara sugen på jakt, får du väl höra av dig....!
Publicerat Juli 15, 201511 yr Låter som att man kan få ett helt hus uppspikat om man bjuder på trevligt sällskap o sörmlandsjakt. Lägger ut ett erbjudande när jag fixat tomt
Publicerat Juli 15, 201511 yr Ha ha ! försök få tag på en röris som vill jobba så får du se .. Första frågan är alltid " Läcker det mycke ? " Har inga rolem att dra rör själv , men ska man tömma ett helt system kan det vara bra att veta hur man gör. / P