Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Hjälp! Råkade prata innan jag tänkte!

Featured Replies

Publicerat

Semester är till för att göra saker man inte gör på jobbet......

2d16561024b57de7be7f0b60eed639c9.jpg

• Svar 93
  • Visningar 12,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Äntligen semester!! Jag kom hem för en kvart sedan, har precis öppnat en kall.....! Gäller att njuta ordentligt nu, för om 10 min är semestern över!! ;-)

• Jag blir mest imponerad av att Urban pratade med hustrun, visserligen stärkt av ett par pilsner...

• Verkar som att mitt problem löst sig genom Markus Rs försorg.

Posted Images

Publicerat
  • Författare

Pajas![emoji12]

Publicerat

Läser tråden och känner igen mig jag också[emoji6] Känner även att jag gjorde rätt som anlitade snickare för årets panelbytesprojekt [emoji74]

Publicerat

Skönt att läsa om folk som jobbar på semestern. Själv hade jag bestämt mig att inte göra det. Jag fiskar, plockar svamp, skruvar på rodden o dricker öl.

En o annan gin o tonic svalkar också strupen. Sen blir det bockjakt sista veckan.

Publicerat

Semester???  Vad är det?  Hörde ryktas om att det var något man hade till kaffet och mackan, men jag lyckas inte hitta den på ICA.  :biggrin:

Publicerat

Hahaha man ska aldrig börja med sånna jobb på egna initiativ :D

Publicerat

Det är kul att pyssla. Jag uppskattar att klä om fasaden, måla och så vidare. Jag gör det gärna på semestern. Dock är det semester så arbetsviljan bör ligga i nivå med det. Med det menar jag att man kan njuta av att gå över husen även på semestern men då gäller det att kunna ta sovmorgon, ta siesta vid behov, bryta för dagen i tid och ta någon öl vid behov. Är det inte taket som läcker brukar renoveringar egentligen inte vara så brådskande att man inte kan unna sig jobba i lagom takt. 

Publicerat

Det är kul att pyssla. Jag uppskattar att klä om fasaden, måla och så vidare. Jag gör det gärna på semestern. Dock är det semester så arbetsviljan bör ligga i nivå med det. Med det menar jag att man kan njuta av att gå över husen även på semestern men då gäller det att kunna ta sovmorgon, ta siesta vid behov, bryta för dagen i tid och ta någon öl vid behov. Är det inte taket som läcker brukar renoveringar egentligen inte vara så brådskande att man inte kan unna sig jobba i lagom takt.

Sen kommer det där med lagom inte naturligt för alla. Varken i intensitet i arbetet eller i hur stora projekt man råkar dra igång.

Publicerat

Urban är norm för lagom. Not.

Publicerat
  • Författare

Vadå.... Jag är väl mannen som ger lagom ett ansikte?!:-o

Publicerat

Tummen upp!

Publicerat
  • Författare

Satt och läste igenom tråden i min uppgivenhet.... Med sådana vänner behöver man inga ovänner!![emoji6]

Projektet sket sig fullständigt.... Jag är helt slut, och ska jobba i morgon! [emoji12]

Hoppas energin återkommer på torsdag!

Publicerat

Satt och läste igenom tråden i min uppgivenhet.... Med sådana vänner behöver man inga ovänner!![emoji6]

Projektet sket sig fullständigt.... Jag är helt slut, och ska jobba i morgon! [emoji12]

Hoppas energin återkommer på torsdag!

Då är vi två i alla fall. Bara ta det för vad det är och göra klart när man orkar. Ibland blir det tokigt men det finns viktigare saker i livet.

• 5 weeks later...
Publicerat

Dåligt med uppdateringar, är snickarn ute och jagar!? [emoji6]

Publicerat
  • Författare

Ja inte går det fort med snickrandet....

Tyvärr är det inte så mycket jakt eller...

Ska ut med dacke Imorgon, och jaga en sväng i morgon kväll, men annars blir det snickrande för hela slanten![emoji6]

Publicerat

Kör hårt! Men några *Urban bilder* kan du vell bjuda på [emoji6] [emoji106]

• 1 month later...
Publicerat

hoppas de löste sig med elektreriet ^^ mm vad är de elektrikern bruka säga nu igen? ( friskt kopplat hälften brunnet ,tro jag de va) ;)

Publicerat
  • Författare

Nja..... Det tog som lite stopp i byggeriet, så elektriker är fortfarande högaktuellt![emoji6]