Publicerat Augusti 6, 201510 yr Läser tråden och känner igen mig jag också[emoji6] Känner även att jag gjorde rätt som anlitade snickare för årets panelbytesprojekt [emoji74]
Publicerat Augusti 7, 201510 yr Skönt att läsa om folk som jobbar på semestern. Själv hade jag bestämt mig att inte göra det. Jag fiskar, plockar svamp, skruvar på rodden o dricker öl. En o annan gin o tonic svalkar också strupen. Sen blir det bockjakt sista veckan.
Publicerat Augusti 7, 201510 yr Semester??? Vad är det? Hörde ryktas om att det var något man hade till kaffet och mackan, men jag lyckas inte hitta den på ICA.
Publicerat Augusti 7, 201510 yr Det är kul att pyssla. Jag uppskattar att klä om fasaden, måla och så vidare. Jag gör det gärna på semestern. Dock är det semester så arbetsviljan bör ligga i nivå med det. Med det menar jag att man kan njuta av att gå över husen även på semestern men då gäller det att kunna ta sovmorgon, ta siesta vid behov, bryta för dagen i tid och ta någon öl vid behov. Är det inte taket som läcker brukar renoveringar egentligen inte vara så brådskande att man inte kan unna sig jobba i lagom takt.
Publicerat Augusti 7, 201510 yr Det är kul att pyssla. Jag uppskattar att klä om fasaden, måla och så vidare. Jag gör det gärna på semestern. Dock är det semester så arbetsviljan bör ligga i nivå med det. Med det menar jag att man kan njuta av att gå över husen även på semestern men då gäller det att kunna ta sovmorgon, ta siesta vid behov, bryta för dagen i tid och ta någon öl vid behov. Är det inte taket som läcker brukar renoveringar egentligen inte vara så brådskande att man inte kan unna sig jobba i lagom takt. Sen kommer det där med lagom inte naturligt för alla. Varken i intensitet i arbetet eller i hur stora projekt man råkar dra igång.
Publicerat Augusti 9, 201510 yr Författare Satt och läste igenom tråden i min uppgivenhet.... Med sådana vänner behöver man inga ovänner!![emoji6] Projektet sket sig fullständigt.... Jag är helt slut, och ska jobba i morgon! [emoji12] Hoppas energin återkommer på torsdag!
Publicerat Augusti 9, 201510 yr Satt och läste igenom tråden i min uppgivenhet.... Med sådana vänner behöver man inga ovänner!![emoji6] Projektet sket sig fullständigt.... Jag är helt slut, och ska jobba i morgon! [emoji12] Hoppas energin återkommer på torsdag! Då är vi två i alla fall. Bara ta det för vad det är och göra klart när man orkar. Ibland blir det tokigt men det finns viktigare saker i livet.
Publicerat September 8, 201510 yr Författare Ja inte går det fort med snickrandet.... Tyvärr är det inte så mycket jakt eller... Ska ut med dacke Imorgon, och jaga en sväng i morgon kväll, men annars blir det snickrande för hela slanten![emoji6]
Publicerat September 8, 201510 yr Kör hårt! Men några *Urban bilder* kan du vell bjuda på [emoji6] [emoji106]
Publicerat September 8, 201510 yr Författare Detta är en populär post. Har numer slutat med bilder, då mina fotografiska kvaliteter dyker upp i allehanda trådar numer! [emoji6]
Publicerat Oktober 21, 201510 yr hoppas de löste sig med elektreriet ^^ mm vad är de elektrikern bruka säga nu igen? ( friskt kopplat hälften brunnet ,tro jag de va)
Publicerat Oktober 21, 201510 yr Författare Nja..... Det tog som lite stopp i byggeriet, så elektriker är fortfarande högaktuellt![emoji6]