Publicerat Juli 16, 201511 yr Ha ha ! försök få tag på en röris som vill jobba så får du se .. Första frågan är alltid " Läcker det mycke ? " Har inga rolem att dra rör själv , men ska man tömma ett helt system kan det vara bra att veta hur man gör. / P Skruva bort något som är på bottenplan
Publicerat Juli 30, 201510 yr Författare Detta är en populär post. Äntligen semester!! Jag kom hem för en kvart sedan, har precis öppnat en kall.....! Gäller att njuta ordentligt nu, för om 10 min är semestern över!! ;-)
Publicerat Juli 30, 201510 yr Författare En kall pilsner han jag med....... Nu är semestern slut! Lägger in en bild på hur det ser ut före.....
Publicerat Juli 30, 201510 yr Detta är en populär post. Bra bild! Aldrig funderat över en karriär som porträttfotograf? Skickat från min D5803 via Tapatalk
Publicerat Juli 30, 201510 yr Författare Det vart lite tokigt...... Jag har väl btw alldrig varit känd för mina fotografiska kvaliteter..?.[emoji3]
Publicerat Juli 31, 201510 yr Detta är en populär post. det kommer bli väldigt lätt att se på efter bilden vilket monstruöst arbete du gjort när du dokumenterat utseendet före på ett så exemplariskt vis. bra ubbe
Publicerat Juli 31, 201510 yr Jag tycker det är en av de bättre bilder Urban tagit. Den är ju skarp och man ser precis vad den föreställer (golv och vägg, eller hur?). Ett solklart fall framåt i utvecklingen.
Publicerat Juli 31, 201510 yr Författare Detta är en populär post. Gör ett nytt försök då... Före Under rivning.... Bara golvet kvar.
Publicerat Augusti 1, 201510 yr Författare Rivningen fortgår. Det som först verkade bli en lätt match visade sig bli jobbigare än tänkt. Har kommit fram till att huset genomgick en totalrenovering 1938. Otroligt intressant att läsa om upprinnelsen till andra världskriget, så som det uppfattades i realtid....! Tydligen var både spik och virke billigt på den tiden... Allt är byggt i 2"8, och spikat med 5" spik. Jag har iaf fyllt på vedförrådet lite..?
Publicerat Augusti 1, 201510 yr Hua, bara inne på andra dygnet ännu. Lost of time, eller hur det var.
Publicerat Augusti 1, 201510 yr Kände mig också stressad, städade och ordnade upp ladd/jakt huset, med en GT på laddbänken..
Publicerat Augusti 1, 201510 yr Glömde bilden... Fast jag var stressad när jag byggde en ny trappa in i L/J huset idag...