Publicerat Augusti 1, 201510 yr Man blir lätt stressad i tider som dom här... Undra om jag inte ska öppna den här och sätta mig på altanen och stressa ner lite!
Publicerat Augusti 1, 201510 yr Svårt att koncentrera sig och skriva nåt vettigt när vågorna kluckar så där irriterad ande högt, men en butelj, ok.
Publicerat Augusti 1, 201510 yr Författare Blev törstig....! Det som skiljer arbete från semester för en annan, är att på semestern kan an ta en pilsner när man jobbar.....!
Publicerat Augusti 1, 201510 yr Detta är en populär post. Ingen tvekan vem som har tagit bilden, är du säker att det är första ölen...
Publicerat Augusti 1, 201510 yr Det största felet med bilden är att vid det här laget borde det inte finnas något gammalt golv kvar att ställa en öl på..... Sen det här med att låta kameran fokusera innan man tar bilden kan vi ta en annan dag Urban!
Publicerat Augusti 1, 201510 yr Författare Detta är en populär post. Får du streta själv eller är övrig familj. involverad?Lejde hustrun som målare...Erik som snickarlärling..... Hedvig som kocka..... Och smågrabbarna som hundvakter och handräckning... [emoji3] [emoji106]
Publicerat Augusti 1, 201510 yr Detta är en populär post. Vad du än gör.... överlåt INTE fotandet till någon annan. skrattar så det står härliga till när man ser dina beskrivande bilder.
Publicerat Augusti 2, 201510 yr Författare Vad du än gör.... överlåt INTE fotandet till någon annan. skrattar så det står härliga till när man ser dina beskrivande bilder.Skönt man kan bjuda på lite skratt![emoji3] [emoji106]
Publicerat Augusti 2, 201510 yr Författare Detta är en populär post. Nu vänder det.....har äntligen börjat bygga!!
Publicerat Augusti 4, 201510 yr Författare Bygget fortsätter så sakteliga.... Tyvärr blir det mer och mer omfattande. Verkar bara bli yttertaket kvar av det gamla huset....[emoji45] Dessutom har vi hittat en gammal fuktskada, har vi otur blir inte yttertaket kvar eller....!! [emoji45] [emoji45] [emoji45] Så....är det någon som känner sig sysslolös, och kan tänka sig att jobba mot enkel förplägnad och lite jakt, är ni hjärtligt välkomna![emoji6] [emoji106]
Publicerat Augusti 4, 201510 yr Författare Ska försöka planera en räddningsexpedition!Du är mer än välkommen! [emoji3]
Publicerat Augusti 4, 201510 yr Snickar'n med 100 års erfarenhet typ, trodde han på att en tidsplan skulle hålla? Långt kvar till 1okt.
Publicerat Augusti 4, 201510 yr Författare Nog hade tidplanen hållit..... Någorlunda iaf! Nu är jag snart uppe i dubbla jobbet... Det hade gått fortare att bygga nytt, jämfört med att anpassa allt till den vinda, krokiga och stundtals nästan obefintliga stommen![emoji6] Tyvärr var tidigare ägare inga snickare, varför jag får riva dubbelt mot vad jag tänkt, bara för att det ska bli rätt....[emoji45]
Publicerat Augusti 4, 201510 yr Jag är ruggigt imponerad över din flit! Jag gick och tänkte på alla projekt i fem veckor och jag har alla kvar idag. Det är inte alltid det är tanken som räknas...
Publicerat Augusti 5, 201510 yr Författare Säger som Eddie Meduza.. strömmen finner vägen..yeeh fyy fan:) Märkte det när jag rev gamla elen nyss, ett uttag var dragit från skåpet på nedervåningen, så jag fick en skaplig smäll när jag skulle skruva bort det....[emoji12]
Publicerat Augusti 5, 201510 yr Märkte det när jag rev gamla elen nyss, ett uttag var dragit från skåpet på nedervåningen, så jag fick en skaplig smäll när jag skulle skruva bort det....[emoji12] Det är därför man aldrig skall säga emot en elektriker - risken är stor att du åker på en propp - höhöhö
Publicerat Augusti 6, 201510 yr Författare Nu har jag brutit ihop fullständigt... Det är inte så bra idé att ägna semestern åt att jobba som en idiot!! Har lagt ner arbetet för dagen. Hoppas inspirationen infinner sig i morgon!! [emoji45] Längtar något kopiöst efter att få jaga på riktigt nu....!!
Publicerat Augusti 6, 201510 yr Nu har jag brutit ihop fullständigt... Det är inte så bra idé att ägna semestern åt att jobba som en idiot!! Har lagt ner arbetet för dagen. Hoppas inspirationen infinner sig i morgon!! [emoji45] Längtar något kopiöst efter att få jaga på riktigt nu....!! Vet hur det kan bli. Det är INTE kul. Hade själv en renovering från helvetet i kombination med både jobb och semester. När inspirationen och motivationen sinar är det rätt motigt att ta på sig arbetskläderna. Jag tror det är smart att vila när det börjar ta emot hyffsat, för fortsätter man och man inte hinner klart på reservtanken så blir det överjävligt drygt.
Publicerat Augusti 6, 201510 yr Författare Vet hur det kan bli. Det är INTE kul. Hade själv en renovering från helvetet i kombination med både jobb och semester. När inspirationen och motivationen sinar är det rätt motigt att ta på sig arbetskläderna. Jag tror det är smart att vila när det börjar ta emot hyffsat, för fortsätter man och man inte hinner klart på reservtanken så blir det överjävligt drygt.Känner av din kommentar att du förstår min situation! [emoji6] Det jävligaste är att jag jobbar som snickare, och har en lika jävlig renovering på jobbet![emoji45]
Publicerat Augusti 6, 201510 yr Detta är en populär post. Fortsätter att tänka på er en vecka till, kämpa var det!
Publicerat Augusti 6, 201510 yr Nu har jag brutit ihop fullständigt... Det är inte så bra idé att ägna semestern åt att jobba som en idiot!! Har lagt ner arbetet för dagen. Hoppas inspirationen infinner sig i morgon!! [emoji45] Längtar något kopiöst efter att få jaga på riktigt nu....!! Sök till arga snickaren, produktionen skulle formligen älska att skälla ut en annan snickare som lovat sin familj men som jagar i stället Seriöst, vi sensemestrare har ju får jackpot med vädret, ta inte död på dig för något du eventuellt kan göra senare. Måsten hör inte semestern till.
Publicerat Augusti 6, 201510 yr Författare Tack för omtanken![emoji106] Problemet med arge snickaren är att han nog inte kommer innan helgen...! [emoji45] Dessutom närmar sig skolstarten med stormsteg, två barn i vardagsrummet, och två i gäststugan......! Och jag har återfått jaktsuget, och vill jaga!![emoji6]