Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Hjälp! Råkade prata innan jag tänkte!

Featured Replies

Publicerat

Man blir lätt stressad i tider som dom här... Undra om jag inte ska öppna den här och sätta mig på altanen och stressa ner lite!

f92d8163ad1073a4140ff3938beb3839.jpg

• Svar 93
  • Visningar 12,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Äntligen semester!! Jag kom hem för en kvart sedan, har precis öppnat en kall.....! Gäller att njuta ordentligt nu, för om 10 min är semestern över!! ;-)

• Jag blir mest imponerad av att Urban pratade med hustrun, visserligen stärkt av ett par pilsner...

• Verkar som att mitt problem löst sig genom Markus Rs försorg.

Posted Images

Publicerat

Svårt att koncentrera sig och skriva nåt vettigt när vågorna kluckar så där irriterad ande högt, men en butelj, ok.

Publicerat
  • Författare

Blev törstig....!

Det som skiljer arbete från semester för en annan, är att på semestern kan an ta en pilsner när man jobbar.....!2341775ef1b65c11fe19e22c8106af24.jpg

Publicerat

Får du streta själv eller är övrig familj. involverad?

Publicerat

Det största felet med bilden är att vid det här laget borde det inte finnas något gammalt golv kvar att ställa en öl på..... :)

Sen det här med att låta kameran fokusera innan man tar bilden kan vi ta en annan dag Urban! :);)

Publicerat
  • Författare

Vad du än gör.... överlåt INTE fotandet till någon annan. skrattar så det står härliga till när man ser dina beskrivande bilder.

Skönt man kan bjuda på lite skratt![emoji3] [emoji106]
Publicerat
  • Författare

Bygget fortsätter så sakteliga....2539de426dcf5c10643cd3e9f6cd3a37.jpg

Tyvärr blir det mer och mer omfattande. Verkar bara bli yttertaket kvar av det gamla huset....[emoji45]

Dessutom har vi hittat en gammal fuktskada, har vi otur blir inte yttertaket kvar eller....!! [emoji45] [emoji45] [emoji45]

Så....är det någon som känner sig sysslolös, och kan tänka sig att jobba mot enkel förplägnad och lite jakt, är ni hjärtligt välkomna![emoji6] [emoji106]

Publicerat

Ska försöka planera en räddningsexpedition!

Publicerat
  • Författare

Ska försöka planera en räddningsexpedition!

Du är mer än välkommen! [emoji3]
Publicerat

Inte alltid så lätt med äldre hus.... Kämpa på!

Publicerat

Snickar'n med 100 års erfarenhet typ, trodde han på att en tidsplan skulle hålla?

Långt kvar till 1okt.

Publicerat
  • Författare

Nog hade tidplanen hållit..... Någorlunda iaf!

Nu är jag snart uppe i dubbla jobbet...

Det hade gått fortare att bygga nytt, jämfört med att anpassa allt till den vinda, krokiga och stundtals nästan obefintliga stommen![emoji6]

Tyvärr var tidigare ägare inga snickare, varför jag får riva dubbelt mot vad jag tänkt, bara för att det ska bli rätt....[emoji45]

Publicerat

Jag är ruggigt imponerad över din flit! Jag gick och tänkte på alla projekt i fem veckor och jag har alla kvar idag. Det är inte alltid det är tanken som räknas...

Publicerat
  • Författare

Säger som Eddie Meduza..

strömmen finner vägen..yeeh fyy fan:)

Märkte det när jag rev gamla elen nyss, ett uttag var dragit från skåpet på nedervåningen, så jag fick en skaplig smäll när jag skulle skruva bort det....[emoji12]
Publicerat

Märkte det när jag rev gamla elen nyss, ett uttag var dragit från skåpet på nedervåningen, så jag fick en skaplig smäll när jag skulle skruva bort det....[emoji12]

Det är därför man aldrig skall säga emot en elektriker - risken är stor att du åker på en propp - höhöhö

Publicerat
  • Författare

Nu har jag brutit ihop fullständigt...

Det är inte så bra idé att ägna semestern åt att jobba som en idiot!!

Har lagt ner arbetet för dagen. Hoppas inspirationen infinner sig i morgon!! [emoji45]

Längtar något kopiöst efter att få jaga på riktigt nu....!!

Publicerat

Har lagt ner arbetet för dagen. Hoppas inspirationen infinner sig i morgon!! [emoji45]

Vet hur det kan bli. Det är INTE kul. Hade själv en renovering från helvetet i kombination med både jobb och semester. När inspirationen och motivationen sinar är det rätt motigt att ta på sig arbetskläderna. Jag tror det är smart att vila när det börjar ta emot hyffsat, för fortsätter man och man inte hinner klart på reservtanken så blir det överjävligt drygt.

Publicerat
  • Författare

Vet hur det kan bli. Det är INTE kul. Hade själv en renovering från helvetet i kombination med både jobb och semester. När inspirationen och motivationen sinar är det rätt motigt att ta på sig arbetskläderna. Jag tror det är smart att vila när det börjar ta emot hyffsat, för fortsätter man och man inte hinner klart på reservtanken så blir det överjävligt drygt.

Känner av din kommentar att du förstår min situation! [emoji6]

Det jävligaste är att jag jobbar som snickare, och har en lika jävlig renovering på jobbet![emoji45]

Publicerat

Sök till arga snickaren, produktionen skulle formligen älska att skälla ut en annan snickare som lovat sin familj men som jagar i stället :biggrin:

Seriöst, vi sensemestrare har ju får jackpot med vädret, ta inte död på dig för något du eventuellt kan göra senare. :thumbsup: Måsten hör inte semestern till.

Publicerat
  • Författare

Tack för omtanken![emoji106]

Problemet med arge snickaren är att han nog inte kommer innan helgen...! [emoji45]

Dessutom närmar sig skolstarten med stormsteg, två barn i vardagsrummet, och två i gäststugan......!

Och jag har återfått jaktsuget, och vill jaga!![emoji6]