Publicerat Augusti 5, 201510 yr Känner mig manad att skriva lite om mig, som de övriga avhopparna. Några inlägg för sent . Peter var namnet och snickare till yrket. Bor i Åkersberga strax norr om Stockholm. Har jagat i ca 25 år. Mina intressen är självklart jakt, skytte och hundar i massor. Vi har här hemma 4 st jakt labbar, 3 st jakt cockrar (frugans) och mina 5 st Wachtlar (riktiga hundar) . Jag håller inte på med att tjafsa med vad folk har för vapen och kalibrar, utan hoppas att ni har vad ni trivs och skjuter bra med. För jag gillar mina vapen och ni får gilla era . Här kommer en bild på den riktiga Faxe, som tyvärr numer jagar i hund himmelen . Bilden är tagen samma dag han fick somna in, med på bilden är oxå hans dotter Zita.
Publicerat Augusti 5, 201510 yr Författare Välkommen Bor du i eller utanför Åkersberga? I Stava strax före.
Publicerat Augusti 5, 201510 yr Författare Tackar allehopa . Inte för att smöra, men ni verkar ha det bra här inne .
Publicerat Augusti 5, 201510 yr Tackar allehopa . Inte för att smöra, men ni verkar ha det bra här inne . Iaf mindre med avbrott än på RS.
Publicerat Augusti 5, 201510 yr Välkommen Peter! Skit i WH, han gör allt för att komma upp i RELEVANTA inlägg för att få tillgång till hela forumet :-)
Publicerat Augusti 5, 201510 yr Välkommen Peter! Skit i WH, han gör allt för att komma upp i RELEVANTA inlägg för att få tillgång till hela forumet :-) Har du någon FAQ guide på det?
Publicerat Augusti 5, 201510 yr Ha,ha,ha Du är nog på god väg, ;-) Det är jag som bygger slakt/bak rum på RS ( johbag), välkommen du också
Publicerat Augusti 5, 201510 yr Misstänkte det med tanke på "location" tack! Gediget bygge är det , synd bara att man inte kommer åt tråden just nu
Publicerat Augusti 5, 201510 yr Författare Välkommen Peter! Skit i WH, han gör allt för att komma upp i RELEVANTA inlägg för att få tillgång till hela forumet :-) Tack hobbe. Ja jävlar vad det poppar upp inlägg . WH, Jag får göra en egen tråd här med rådjurs fångsten i vinter .
Publicerat Augusti 5, 201510 yr Författare Detta är en populär post. En i min smak, om man bortser ifrån riktiga hundarna. Välkommen! Tackar. Är det vorstehn delen i wachteln du är emot .
Publicerat Augusti 5, 201510 yr Tack hobbe. Ja jävlar vad det poppar upp inlägg . WH, Jag får göra en egen tråd här med rådjurs fångsten i vinter . Där kan jag tänka mig följa med och hjälpa samt plåta igen [emoji2]
Publicerat Augusti 6, 201510 yr Författare På 2015-08-05 at 23:04 mdef sa: Där kan jag tänka mig följa med och hjälpa samt plåta igen [emoji2] Det ser jag fram emot . Du får försöka få med flickorna i år. Denna bild var det mdef som tog med mobilen, då hon glömt ladda system kameran. Fast hon skyllde på barnen .
Publicerat Augusti 6, 201510 yr Aaajajaj. Hade glömt det, haha! Fast det var fröken foto sim hade tagit slut på det [emoji13] hon har sedan dess fått eget att mixtra med ...
Publicerat Augusti 6, 201510 yr Författare Aaajajaj. Hade glömt det, haha! Fast det var fröken foto sim hade tagit slut på det [emoji13] hon har sedan dess fått eget att mixtra med ... Skylla på barnen är illa, kan nog bli tvungen att rapportera detta .