Publicerat December 15, 201510 yr Tror motståndet har varit att just vorsteh en skall jobba med hög nos, då det är en fågelhund. I Sverige.
Publicerat December 15, 201510 yr Tror motståndet har varit att just vorsteh en skall jobba med hög nos, då det är en fågelhund. I Sverige.Har inte Vorsteh viltspår på sina prov? Eller är det nåt annat?
Publicerat December 15, 201510 yr Har inte Vorsteh viltspår på sina prov? Eller är det nåt annat?Motsägelsefullt menar du? Nää.
Publicerat December 15, 201510 yr Passar på att kirra 100:e inlägget med en bild från i söndags [emoji5]️ ImageUploadedByTapatalk1450194180.968119.jpg Nu skall det finnas för dig att plöja igenom under hela semestern .
Publicerat December 15, 201510 yr Släpspåret menar du.Dålig koll om jag ska vara ärlig. Vill minnas att det finns nån del av provet som benämns eftersöksgrenar? Där något spår ingår.
Publicerat December 15, 201510 yr Dålig koll om jag ska vara ärlig. Vill minnas att det finns nån del av provet som benämns eftersöksgrenar? Där något spår ingår.Jo det stämmer, ett släpspår ingår där.
Publicerat December 15, 201510 yr Författare Nu skall det finnas för dig att plöja igenom under hela semestern . Ja det var då det jävligaste vad ni skriver! [emoji15] Min telefon råkade just ut för förstoppning av den rejälare sorten när jag öppnade Tapatalk igen ... [emoji1]