Publicerat Augusti 21, 201510 yr Med huvudet på min arm och hakan i min hand fick du somna in. Hur beskriver man saknaden och sorgen efter en kär vän, en god kamrat? Alla dessa år tillsammans ska präntas ner på några rader. Kan man det? Nä, det går inte. Det går rakt inte!! Men de åren vi haft tillsammans har varit lärorika, pinsamma och extremt glädjande. Det är jag som ska tacka att du kom till mig vid 2,5 år ålder. En gråhund med dåligt självförtroende och en osocial inställning till livet, som blommade upp och blev den där hunden som alla bara gillade. Två pigga pepparkornsögon har slutits för evigt och ingen är så tacksam som jag, för dessa har jag mött varje morgon.
Publicerat Augusti 21, 201510 yr Beklagar sorgen Lena! Du får minnas era fina stunder ihop. Hon var ju lite speciell också, som Mika. Kanske inte lika speciell som MIka.
Publicerat Augusti 21, 201510 yr En ny stjärna har tänds på himmelen. Beklagar massor, sorgen är alltid lika stor .
Publicerat Augusti 21, 201510 yr Beklagar sorgen, kanske betydelselösa ord just nu men vi är många som vet hur tungt det är. Dock så tändes det en stjärna till i hundhimlen som alltid finns med i framtiden.
Publicerat Augusti 21, 201510 yr Ett farväl är aldrig lätt även om det är dags..... Gör som mig och minns de goda stunderna. (Tyvärr börjar det bli för många stunder med för många hundar... Så det kan bli några kvällar med fuktiga ögon under året.....)
Publicerat Augusti 24, 201510 yr Författare Tack för vänliga ord. Hennes sele och koppel hänger fortfarande på sin plats. Lär nog göra ett bra tag till.
Publicerat Augusti 28, 201510 yr Tråkigt, beklagar. Du har tydligen gjort ett fantastiskt jobb med en omplaceringshund
Publicerat September 4, 201510 yr Beklagar. Alltid lika tufft när en hund går bort, man vänjer sej inte. Skickat från min E6553 via Tapatalk
Publicerat September 18, 201510 yr Författare Tack åter för era goa inlägg Det är verkligen en omställning som heter duga. Man vänjer sig aldrig.