Publicerat Augusti 29, 201510 yr SAK-MILRS RIFLE BIPOD är den överlägset bästa bipoden jag har provat. Den är tillverkad i Oulu Finland. Enkelt montage med cylindrisk pinne genom rem fästet. Sedan är det snabbfäste för själva bipoden. M8 skruvhål i fötterna för förlängningar eller klor. Jag tillverkade förlängningar i tunnväggigt rör och svetsade skruv i ändarna för sittande skytte. Idag blir dettillverkning av klor för den. Mycket gediget ingenjörs arbete. Klart bättre än Harris och Stoney point med mera. Extra fästen ka köpas så att man kan använda den på fler vapen även rail fäste finns. Rekommenderas högt.
Publicerat Augusti 29, 201510 yr Författare Ha ha nej bara extremt nöjd användare sen är man väll lite partisk för Nordiska produkter. Tycker man ska handla så lokalt som möjligt och försöka undvika Kina bajset
Publicerat Augusti 29, 201510 yr Jag gillar också nordiskt (speciellt om dom är gjorda i ett land där man förstår vad dom säger )och dom överlägset bästa Bipodsen jag haft är mina RPS. Finns ingen som kommer i närheten förutom Sakos TRG benstöd, bössan blir liggande i en vagga och allt blir extremt stabilt. Tillverkas i Norge och finns även i Titan
Publicerat Augusti 29, 201510 yr Författare Jaha då får man skaffa sådana med. Ser stabila ut. Är det svivel?
Publicerat September 1, 201510 yr SAK benstöden är riktigt trevliga, har använt dessa i snart 8år, dom på bilden är Gen 4 alt Gen 5. Jag har testat dom alla men måste säga att Gen 1 är dom jag gillar bäst. Sen är RPS benstöden bland det bästa jag testat, dem är så nära TRG benstöden man kan komma, och just TRG benstöden är mina personliga favoriter. Tror att RPS kostar ca 4800kr i sverige. SAK ligger nånstans kring 1700kr när man beställer från Finland, tror inte att det finns nån agentur för dessa i Sverige längre.