Publicerat December 28, 201510 yr Skriv till hippshot, mad mike mm..... Tror att moderaterna har koll på det!!
Publicerat December 29, 201510 yr Författare Gäller det även skottilfällen.....? Äntligen förstår jag: jag som trodde jag betedde mig fel i skogen!! Taxomfan faxe: skönt med en förklaring! p.
Publicerat Mars 14, 20188 yr Författare Vilket forum detta är!!! Har, på riktigt, skaffat vänner här! Fått hjälp med mängder av saker! Hjälpt andra med saker! Otroligt mycket feelgood kring detta favoritforum! Träffat mänskor, ibland käkat en lunch t.ex, när man varit på annan ort eller på genomresa! Fått jakttillfällen osv! Rekommenderar den till folk, så hoppas fler får denna upplevelse! Ni vet vilka ni är! p.
Publicerat Mars 14, 20188 yr På 2015-09-26 at 10:13 vandraren sa: En fråga ( om man får vara så fräck i sitt första inlägg?): finns det någon möjlighet att se vart forumister kommer ifrån, t.ex länsvis, eller annat? Gissa ! Ledtråd: 20 min. cykelväg från bostaden till Sävedalen/Partille, Säger dock inte exakt var, (lite hemlig vill man ju vara) .
Publicerat Mars 14, 20188 yr Författare 32 minutes ago MrT. sa: Gissa ! Ledtråd: 20 min. cykelväg från bostaden till Sävedalen/Partille, Säger dock inte exakt var, (lite hemlig vill man ju vara) . Olskroken, med hoppad kedja på cykeln....? p.
Publicerat Mars 14, 20188 yr 49 minutes ago vandraren sa: Olskroken, med hoppad kedja på cykeln....? p. Naj naj, mer åt mordost. P.s felstavningen avsiktlig.
Publicerat Mars 14, 20188 yr 29 minutes ago vandraren sa: Köttedåla...? Bärjskön...? Angered...? Köttedåla !!
Publicerat Mars 14, 20188 yr 7 hours ago vandraren sa: Vilket forum detta är!!! Har, på riktigt, skaffat vänner här! Fått hjälp med mängder av saker! Hjälpt andra med saker! Otroligt mycket feelgood kring detta favoritforum! Träffat mänskor, ibland käkat en lunch t.ex, när man varit på annan ort eller på genomresa! Fått jakttillfällen osv! Rekommenderar den till folk, så hoppas fler får denna upplevelse! Ni vet vilka ni är! p. Tur jag tjatade in dig då.... Fast jag ska ju inte klaga..... har ju att jobb jag trivs med tack vare dig!
Publicerat Mars 14, 20188 yr Författare Tjänster och gentjänster! Jobbet hänger iofs på att du är en Hammer! Det borgar för kvalitet! p.