Publicerat November 16, 201510 yr Den 4-9 mars går mässan Hektar Live av stapeln i Stockholm. Mässan handlar om lantliv, skogsbruk och jakt med mera. Jag är rätt sugen på att åka då det är relativt nära. Någon mer som funderat på att åka? Utställare är bla: Huntyard & Berras Husqvarna Skåne Jakt Svensk Jakt Mackmyra Jägareförbundet Honda Bosch och massa fler. http://hektar.nu/app/attendee/default.asp?ProjectId=&PageId=33488
Publicerat November 16, 201510 yr Osäkert.. sist jag var på någon sån här "mini" mässa så vart man bara sur och förbannad, jämför med Elmia och Bosjö samt Tullgarn och det håller ju inte men inträdet är ofta det samma. Vi får väl se om hustrun ev får något jobbengagemang där då kanske man nappar men tveksam..
Publicerat November 16, 201510 yr Tror på konceptet, en livsstilmässa för muppar som mig som fortfarande bor på landet, äger mark och har tid med ett intresse utanför jobb, familj och gård, dvs jakt. Dock såg det tunt ut ännu på utställarsidan.
Publicerat November 16, 201510 yr Författare Osäkert.. sist jag var på någon sån här "mini" mässa så vart man bara sur och förbannad, jämför med Elmia och Bosjö samt Tullgarn och det håller ju inte men inträdet är ofta det samma. Vi får väl se om hustrun ev får något jobbengagemang där då kanske man nappar men tveksam.. Du får ju i alla fall träffa mig Hippen
Publicerat November 16, 201510 yr Tror på konceptet, en livsstilmässa för muppar som mig som fortfarande bor på landet, äger mark och har tid med ett intresse utanför jobb, familj och gård, dvs jakt. Dock såg det tunt ut ännu på utställarsidan. Jag läste som vanligt lite fort" en livstilsmässa för en som mig, som har ett liv utanför jakten "Tänkte direkt att det är nog inget för mig.... [emoji6]