Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

"Black Friday"-tips

Featured Replies

Publicerat

Som så många märkt har många svenska kedjor och butiker anammat det amerikanska fenomenet Black Friday, dvs startskottet för julhandeln.

Vilka kör då rea-race i dag och/eller under helgen?

• XXL missar som vanligt ingen chans att annonsera med lite lockpriser (och har missat det där med att prestandatesta sin sajt).
  • Boyds Gunstocks har sänkt priserna från $129 till $99 på de flesta standardstockar (de exporterar inte produkter som kostar över $100, så just nu kan man alltså åter igen handla från dem). Om det gäller enbart i dag, hela helgen eller tills vidare har jag ingen aning om.
  • Huntyard Berras verkar köra lite rea på saker som ligger och samlar damm i hörnen

Någon som har fler tips inför julklappshandlandet eller för att stilla sina egna shoppingbehov?

Publicerat

Wanderoo har lite intressanta knivar... Bland annat bökers multiverktygsvariant (som har bättre knivstål än Swiss Army Knife). 

http://wanderoo.se/produkt-kategori/black-friday/

Publicerat

enda gången jag handlat på BF var då media markt hade halva priset på vara nr 2.

då köpte jag och kompisen två tvättmaskiner för 10k styck(7500kr med rabbatten)

och två tv apparater för 20k(15k med rabatt)

Publicerat

Det va bra att Boyds har B-F rea så jag kan få hem en kolv till zg-47an.

Publicerat

Fått mail från både ITAB och brownells att de har rea idag. Har inte hunnit kolla på vad eftersom jag är på jobbet.

Publicerat
  • Författare

Det blev en laminatstock till min Remington Seven. Blir nog bättre med lite mer längd och tyngd hoppas jag. Plus att jag tycker de är snygga!

Köphysteri? Jag gillar att stimulera ekonomin och försöker dränka sorgen över förlorad budgivning på hus...

Publicerat

XXL hade Zeiss Conquest HD5 3-15x50 för 4999:- igen. Tyvärr hann jag inte med denna gången heller.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Publicerat

Fått mail från både ITAB och brownells att de har rea idag. Har inte hunnit kolla på vad eftersom jag är på jobbet.

Söv hårdare = surfa mer :D

/M

Publicerat

Söv hårdare = surfa mer :D

/M

Jag kör ju ambulans numera och det är lite svettigt att surfa när man kör. :wallbash:
Publicerat

ITAB kör nån fuling med gratis rakt men tar fortfarande en expeditionsavgift....

(I övrigt en bra butik enligt min mening)

Publicerat

www.skittfiske.se har endel Tham-filmer för 60:-/st.

Ska man köpa flätlina i större kvantitet så är det läge nu.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Publicerat

Jag kör ju ambulans numera och det är lite svettigt att surfa när man kör. :wallbash:

Jo det kan ju bli kämpigt förstås om man e tvungen å köra. Själv sitter jag ju i bakre stolen ibland, då e de lugnare...

/M

Publicerat

Men kör man blått behöver man ju mest bara ha koll på vägkanten....

• 11 months later...
Publicerat

Nya tips inför årets svarta fredag.

Publicerat

Din vaddå.... Danskis? :D

Publicerat
  • Författare

jakt.se har 20% på allt under dagen. Något för de som lurar på en Blaser?

XXL har Zeiss HD5 3-15x50 för 4499kr och Conquest DL 3-12x50 för smått häpnadsväckande 5699kr. 

Publicerat

Även Brownell.se har 20% på allt.

Publicerat
8 hours ago LGH sa:

jakt.se har 20% på allt under dagen. Något för de som lurar på en Blaser?

XXL har Zeiss HD5 3-15x50 för 4499kr och Conquest DL 3-12x50 för smått häpnadsväckande 5699kr. 

Conquest för det priset är helt galet...

Publicerat
På 2015-11-27 at 11:09 Wizard sa:

Våga vägra Black Friday och all annan köphysteri säger jag bara!

...och jag kan bara konstatera att i år rullade man ut denna hysterin på nivå 11 även här i svedala... <_<

Jävla krämare som inte kan nöja sig med hysterin som börjar om en vecka eller två utan nu skall man höja priserna veckan innan så man kan sänka skiten igen till detta påhittade jippo från jänkarnas Thanksgiving...

Visst finns det säkert fynd att göra där ute men generellt handlar det om att få folk att köpa en ofantligt massa saker de egentligen inte behöver. Jag är materialist ut i fingerspetsarna så köpa prylar har jag inget emot - men att hitta på "högtider" bara för att handlarna skall kunna kräma på ställer jag mig inte bakom. 

Jag har mitt jippo senare i januari när efter-rean-rean-rean har sin slutkläm och man kan göra riktiga fynd ;)