Publicerat December 1, 201510 yr Fan så tråkigt! Ibland jagar dom vidare alldeles för tidigt.... Beklagar:( J,
Publicerat December 1, 201510 yr Det gjorde ont i magen då jag såg tråden att Wilda inte klarade sig... Usch Beklagar eran sorg och förlust... Ringer i morgon
Publicerat December 1, 201510 yr Fan vad tråkigt . Jag tycker det är värst när det är unghundar som får bli stjärnor för tidigt . Beklagar massor .
Publicerat December 1, 201510 yr Usch va sorgligt. Skickat ett pm på robsoft, har det inte kommit fram skicka mig ett. Skickat från min D6603 via Tapatalk
Publicerat December 11, 201510 yr Saknad som fan.... :-( Skickat från min D5803 via Tapatalk Beklagar att tösen inte finns länge vid din sida. På tok för ung att hamna här på sidan. Söt som honung, och dessa ständiga unga toknyfikna ögon gör det extra jobbigt att beklaga.
Publicerat Februari 2, 201610 yr Författare Lite diverse äventyr.. Skickat från min D5803 via Tapatalk
Publicerat Februari 2, 201610 yr Författare Detta är en populär post. Skickat från min D5803 via Tapatalk
Publicerat Februari 2, 201610 yr Fördjävligt när dom går bort när dom börjar funka som bäst:-( Hon jagar vidare utan krämpor och lassvis med vilt!