Publicerat December 8, 201510 yr http://www.jaktojagare.se/kategorier/aktuellt/tillkannagivande-mot-rovdjurspolitiken-20151208/
Publicerat December 9, 201510 yr Ja, vilken Cirkus denna Vargfråga är. Talessättet " ju fler kockar ju sämmre soppa" känns igen.
Publicerat December 9, 201510 yr Författare Ja, vilken Cirkus denna Vargfråga är. Talessättet " ju fler kockar ju sämmre soppa" känns igen. Ja, det kan man lugnt säga! Tur att man inte bor i vargbältet.
Publicerat December 9, 201510 yr Ja, det ska du vara glad för. Min jaktmark ligger mitt i ett revir, omringat av fyra andra revir. Ett under att det fortfarande finns några Älgkalvar som når vuxen ålder fortfarande. Älgkorna måste vara väldigt duktiga att hjälpa sina kalvar att överleva under dessa förutsättningar.
Publicerat December 9, 201510 yr Författare Ja, det ska du vara glad för. Min jaktmark ligger mitt i ett revir, omringat av fyra andra revir. Ett under att det fortfarande finns några Älgkalvar som når vuxen ålder fortfarande. Älgkorna måste vara väldigt duktiga att hjälpa sina kalvar att överleva under dessa förutsättningar. Jag lider med dig broder o tycker riktigt synd om dig o alla andra som är drabbade av gråben. Jag tar hellre björn på marken än gråben.
Publicerat December 9, 201510 yr Mest synd är det ju om Älgarna. Dom stackarna satarna får väl aldrig en lugn stund när gråben stryker runt, dygnet runt, året runt.
Publicerat December 9, 201510 yr Författare Mest synd är det ju om Älgarna. Dom stackarna satarna får väl aldrig en lugn stund när gråben stryker runt, dygnet runt, året runt. Ja visst är det det men det är ju lika synd om hundarna som inte kan jaga utan att riskera att bli uppätna av gråben. Nej, det får dom verkligen inte!
Publicerat December 9, 201510 yr Vi kör folkdrev, något annat går inte just nu. Hundjakten är över på våra marker tyvärr.
Publicerat December 9, 201510 yr Författare Vi kör folkdrev, något annat går inte just nu. Hundjakten är över på våra marker tyvärr. Ok! Nej, det gör det ju inte utan snö. Man måste ju kunna se vad som har tassat över marken innan man släpper en hund.