Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

bästa köp? cz 455 med grs eller std sako quad?

Featured Replies

Publicerat

ta en grs

jag funderar o funderar, mao int nöjd med quadden!

men den skjuter bra!

Publicerat
  • Författare

Jag vill ha lr maj-oktober därefter ska den vara jaktanpassad. Så skulle det bli en pipbytare så skulle pipan bytas 2ggr om året. Nu tänkte jag dock se om man inte skulle försöka kolla upp närmsta bana där man skjuter med 22lr och i så fall ta den på tävlingslicens. Då slipper jag böket med licensplatsen och jag kan ha 2 vapen istället.

Är du missnöjd ozzian så kanske du kan dra ett pm med vad för quad du har o vad för prisbild ;)

Publicerat

Det som förr hette Gepard Vapen i Kungsbacka och numera fredrikelvborn.se hade åtminstone senast ett par Sako Quad med plaststocken och alla fyra pipor i originalkoffert. Nu är väl inte HM2 särdeles intressant men kanske kan skambuda loss ett kit? Han skulle sälja ut sitt lager och sen lägga ner men jag är skeptisk. Utan att dryfta detaljer kan man konstatera att det är tydligt att han inte får sin inkomst enbart från affären för då hade han svält ihjäl för 30 år sen.

Publicerat
  • Författare

Haha den affären lever ännu? Det är ett mirakel bara det. Får kontakta och fråga. Tack för tipset kompis och gott nytt år!

• 1 month later...
Publicerat

Nån mer med erfarenhet av Quad med Varmint valnötskolv, det är den som står högst upp på min önskelista men vill ju gärna höra att andra är nöjda med sina.

Publicerat

Varför inte en 455 med Boydgunstocks Varmint Pro? 1200 kr för stocken i stället för en Grs.

Publicerat

Alltså, jag tänkta SAKOs egna Varmintkolv i trä