Publicerat November 19, 200619 yr Ja, det är jag det!! Nyss fyllda 31, bor i Hakkas med sambo, 2 vovvar (jämte och schäfer/vorsteh) samt 3 kissekatter. En tredje vovve är på G och det blir såklart ännu en jämte.. Är väldigt intresserad av allt som har med natur att göra och vad passar då bättre än att läsa till lärare i bla biologi. Går allt som det ska med examensarbetet är jag färdig nu i januari. Har än så länge ingen jägarexamen, men har följt med pappsen på jakt (älg) sen jag var liten och numera blir det att följa sambon och jämten i skogen. Planerar dock att fixa examen så fort skolan är avklarad..
Publicerat November 19, 200619 yr Hej Annis! Vad kul att man få se Dig i detta forum också! Välkommen hit!
Publicerat November 19, 200619 yr Författare Hej Annis!Vad kul att man få se Dig i detta forum också! Välkommen hit! Tack tack , det är ju tack vare dig jag hittade hit!!
Publicerat November 19, 200619 yr Tack tack , det är ju tack vare dig jag hittade hit!! Det bjuder jag på.
Publicerat November 19, 200619 yr Hakkas säger du Där har jag en massa släktningar. Har även bott där själv under ganska långa perioder och hade mycket vänner. Mysig by faktiskt. Gillar hakkas och linafallet.
Publicerat November 19, 200619 yr Hej Annis!Vad kul att man få se Dig i detta forum också! Välkommen hit! Jasså ni häckar på fler forum, vilka då ???
Publicerat November 19, 200619 yr Jasså ni häckar på fler forum, vilka då ??? Det är bara på ett annat som börjar på R. Gissa vilket!
Publicerat November 19, 200619 yr Författare Hakkas säger duDär har jag en massa släktningar. Har även bott där själv under ganska långa perioder och hade mycket vänner. Mysig by faktiskt. Gillar hakkas och linafallet. Ok, jo det är mysigt, jag trivs då hur bra som helst här!! Har alltid sagt att jag aldrig kommer att flytta härifrån och jag tror nog inte jag kommer att göra det heller!! Bästa stället på jorden!
Publicerat November 19, 200619 yr Varmt välkommen hit. Åkt igenom det samhället en gång, Verkade trevligt. /Jrz
Publicerat November 20, 200619 yr Välkommen Annis. Kul att ännu en tjej har hittat hit, det börjar bli ganska många nu
Publicerat November 20, 200619 yr Välkommen Annis.Kul att ännu en tjej har hittat hit, det börjar bli ganska många nu Min förtjänst Seger.
Publicerat November 22, 200619 yr Författare Tack, tack allihopa!! Har helt glömt bort den här tråden när det finns så mycket intressant att läsa... :-[ Det här är ju ett jättebra forum att lära sig massor på ju!!