Publicerat Januari 2, 201610 yr När jag var ute sist så får jag inte upp kartan på min 320 handenhet. Allt är bara vitt. Kortet sitter som det ska. Vad kan detta bero på?
Publicerat Januari 2, 201610 yr Har kartan funkat i enheten tidigare? Pröva att ta ur och sätta tillbaka kortet igen, kan bli så om man "knackar" ur batterierna när man byter. Skickat från min ONE A2003 via Tapatalk
Publicerat Januari 2, 201610 yr Har du aktiverat kartan? Testa zooma ut Max o se om den syns, vilken karta har du?
Publicerat Januari 2, 201610 yr Känns verkligen som att det antingen är fel på kortet eller sitter lite fel. Fars är väldigt känslig. Stötar och batteribyten framkallar gärna det fenomenet... har du kollat så kolla igen.
Publicerat Januari 2, 201610 yr Förmodligen kartan som är inaktiverad eller en annan karta som aktiverats ovanpå. Om det skulle vara kortet så kan du lägga in kartan direkt på. 320ans egna minne, så behöver du inte ha något minneskort i.
Publicerat Januari 2, 201610 yr Författare Har pro v 4 karta för Svealand. Har jagat med den ca 20 gånger innan och fungerade perfekt. Kan kanske vara något med kortet ändå. Får kolla på det imorn
Publicerat Januari 2, 201610 yr Som sagt, pröva att plocka ur och sätt tillbaka kortet igen. Skickat från min ONE A2003 via Tapatalk
Publicerat Januari 3, 201610 yr Har haft problem själv att jag inte fått fram min karta över norra Norrland, provade ta ut kortet satt tillbaka det och då fanns den där igen.
Publicerat Januari 3, 201610 yr Författare Nu funkar det igen . Var troligtvis kortet som satt lite fel
Publicerat Januari 3, 201610 yr jag lånar tråden lite då kortet kan väl bara sitta på ett sätt? testat att putsa lite med duk men får inte bäckar och vägar att synas MEN när jag för pekaren över kartan så står det bäck eller sjö men visar inget på kartan? detta började när kortet trillade ur vid batteribyte, eller jag tror att det funkade några minuter men sen är det blankt!
Publicerat Januari 4, 201610 yr Hållaren till kortet kan även lossna, utan att det märks. Amatörkonstruktion om du frågar mig på en sån dyr pryl...
Publicerat Januari 4, 201610 yr jag lånar tråden lite då kortet kan väl bara sitta på ett sätt? testat att putsa lite med duk men får inte bäckar och vägar att synas MEN när jag för pekaren över kartan så står det bäck eller sjö men visar inget på kartan? detta började när kortet trillade ur vid batteribyte, eller jag tror att det funkade några minuter men sen är det blankt! Lustigt om det är bara vissa delar som inte visas, har du valt rätt inställning. Har för mig att man kan välja hur mycket man vill visa.
Publicerat Januari 4, 201610 yr Jag har valt se mest Och inget syns på kartan endast min och hundens position och de gamla dreven! Däremot står det i text ex. Kraftledning men jag ser ingen! Ska testa annat kort om några dagar!
Publicerat Januari 5, 201610 yr Skönt att det löst sig för ts Kortet kan bara sitta på ett sätt... men lösningen med hållaren är helt enkelt inte bra... Många glapp och tappade kort
Publicerat Januari 5, 201610 yr Jag har valt se mest Och inget syns på kartan endast min och hundens position och de gamla dreven! Däremot står det i text ex. Kraftledning men jag ser ingen! Ska testa annat kort om några dagar! Tryck map, välj visa kartdetaljer tror jag det heter.Skickat från min ONE A2003 via Tapatalk
Publicerat Januari 31, 201610 yr Författare Nytt problem...... Någon som vet varför det är en ruta i bilden? Rutan är inte så stor men just där jag jagar. Kan inte få fram kartan i den rutan. Runt om går det bra
Publicerat Januari 31, 201610 yr Om kartfilen är gjord i datorn, kan en ruta vara missad i markeringen, vilket gör att det blir ett tomrum i kartbilden. Om kortet funkat tidigare så kan du bortse från detta. Skickat från min ONE A2003 via Tapatalk
Publicerat Januari 31, 201610 yr Författare Har funkat tidigare. Där rutan är på kartan är där jag jagar
Publicerat Februari 2, 201610 yr Hur ser katan ut i en annan 320? Skickat från min ONE A2003 via Tapatalk
Publicerat Februari 2, 201610 yr Författare Hur ser katan ut i en annan 320? Skickat från min ONE A2003 via Tapatalk Har inte provat. Ska göra det
Publicerat Februari 9, 201610 yr Författare Blir inte klok på den här skiten... Gjorde en reser på 320 handenheten för att se om jag får fram kartdetaljer då. Nu när jag ska gå in och välja vilken karta jag ska ha aktiverad så finns inte den kartan som jag har på SD kortet i 320n.
Publicerat Februari 9, 201610 yr Tror du fått Strävhårs kort!;-) Valp bilder, någon stackars död tjäder och något som kanske skulle föreställa musik!?;-) S.