Publicerat Januari 19, 201610 yr Ja, i de flesta fall finns det en eller flera unika stämplar för vad de är provade med. Dessvärre unik för varje land.... T
Publicerat Januari 19, 201610 yr Testa med en ordentlig rengöring först... Är det inget mekaniskt fel- eller något trasigt bör det fungera. Ofta är det inte skjutet många skott "i onödan" med dom Men vafan.. detta inlägg skulle varit i en annan tråd...........
Publicerat Januari 27, 201610 yr Jäklars, jag tycker att jag känner mig gammaldags .. En man som heter Ove kaliber , he he, fin träbit i danskens hsq... Men man är skadad, går och sörjer när jag besökte High Chaparall.. Många fina hanbössor i showen, avsågade.. Hammerless känns ändå bättre? Inte direkt modernt men kanske lite säkrare? Tycker ändå att vill man hitta någon mindre konservativ än mig - fråga bockstensmannen..
Publicerat Februari 3, 201610 yr Författare Kapten Svärd hahah men att tycka om vapen är väll inget fel på? Dansken förstod nästan de xp Å uppdatering ang hanbössan de var en svartkrutsbössa,,, fasen... xp funderar ändå på att tan om inte annat så bli de väll en härlig upplevse på nyår å vi födelsedags firande?