Publicerat Mars 15, 201610 yr Författare Idag blev det "bara" en Impala men mycket trevlig jakt. Kompisarna jagade buffel med båge men kom inte till! Ny dag i morgon för alla! Kag ska upp i bergen och jaga Kudu
Publicerat Mars 16, 201610 yr Författare Detta är en populär post. Inte en Kudu i sikte på hela dagen
Publicerat Mars 18, 201610 yr Författare Tyvärr inga bilder men blir wildebeast föll igår Såg själv två Kudus men kom inte åt! Idag o imorgon blir det blandad plainsgame
Publicerat Mars 18, 201610 yr Jäklar vad du är igång! Kan du ens se något för all krutrök!! Det verkar vara en drömresa för en Afrikafrälst
Publicerat Mars 18, 201610 yr Författare Nu ska vi bygga gömsle och jaga hyena Vi har matat i tre dagar !
Publicerat Mars 18, 201610 yr Nu ska vi bygga gömsle och jaga hyena Vi har matat i tre dagar ! Ta en leopard när du ändå är på "G"[emoji57] Skickat från min iPhone med Tapatalk
Publicerat Mars 18, 201610 yr Författare 250 000kr för en leopard och minst ett års väntetid! licenstanterna på bössor är snabbare i Sverige
Publicerat Mars 18, 201610 yr Nu är det lite rörigt för en farbror att hålla reda på alla foton med hugade jägare med bössan i högsta beredskap utifall att trofén skulle få för sig att springa iväg, men. Vilka är dina? Oryx tror jag att jag fattar och grattis till den, en sån skulle jag oxå ha på min afrikalista.
Publicerat Mars 19, 201610 yr Författare Nej På oryxen sköt jag snett bakifrån, siktade på bakre bogen, därav ingång väldigt långt bak! Jag har endast skjutit oryx, sen försökt på Kudu men inte sett någon!
Publicerat Mars 19, 201610 yr Vilken vacker oryx, en sådan är högt på min framtidslista. En ignorant fråga, varför skjuta flodhäst? Mat, trofée eller åtel för hyenorna? Skickat från min SM-G920F via Tapatalk