Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vem är Robin HJ?

Featured Replies

Publicerat
  • Författare

Det är Sjötotorpasjön (på kartan Sjötorpa, local heroes kallar den visst Torpasjön) på sydvästra sidan Falköping. Bra med gås på åkrarna där med. Vi kanske kan samjaga vid tillfälle?

Publicerat

Välkommen!

Publicerat

Var farbror doktorn till Uppsala och gick grundkurs för fågelhundar förra helgen? Såg nån bild som likna ekipaget.

Publicerat
  • Författare

Var farbror doktorn till Uppsala och gick grundkurs för fågelhundar förra helgen? Såg nån bild som likna ekipaget.

Jomen det stämmer finfint det! Jag är ju så grön man kan vara på hundar så försöker vara med på varenda kurs jag hinner. Ingela och Helens kurs utanför Uppsala var jättebra.

Var fanns det bilder? Har inte sett några själv än, det vore ju kul att kika på.

Publicerat

Jomen det stämmer finfint det! Jag är ju så grön man kan vara på hundar så försöker vara med på varenda kurs jag hinner. Ingela och Helens kurs utanför Uppsala var jättebra.

Var fanns det bilder? Har inte sett några själv än, det vore ju kul att kika på.

Har du inte fått nån mejl med kursmaterial? Där finns en länk.
Publicerat

Rolig läsning med jägare som köper stående fågelhund som förstahund. Jag har gjort samma resa och håller till i samma rasklubb som dig. Välkommen.

Publicerat
  • Författare

Rolig läsning med jägare som köper stående fågelhund som förstahund. Jag har gjort samma resa och håller till i samma rasklubb som dig. Välkommen.

Haha, ja varför göra det lätt för sig? Är du med i västra?

Publicerat

Det är roligare att lyckas efter att ha misslyckats. Det är något alla fågelhundsägare snabbt lär sig. Jag håller till i SVK Södra. 

Publicerat

Välkommen. Det skall nog gå bra med Vizlan.

Publicerat

Välkommen!

Sent from my iPhone using Tapatalk