Publicerat December 23, 200619 yr Författare Välkommen...fin bild på en jaktupplevelse du säkert inte glömmer. Tackar! haha jag har dåligt minne så om du frångar mej vem de är på bilden om 2 år så svarar jag nog -ingen aning!! ;D
Publicerat December 26, 200619 yr Tackar! haha jag har dåligt minne så om du frångar mej vem de är på bilden om 2 år så svarar jag nog -ingen aning!! ;D Skulle jag oxå göra om jag hade den där frisyren ;D
Publicerat December 31, 200619 yr Författare Skulle jag oxå göra om jag hade den där frisyren ;D jag har då iaf nånting att kamma, hörde på västerbottensnyheterna att dina hårflikar var djupa hohoh ;D
Publicerat December 31, 200619 yr Författare klipp dig å skaffa dig en anstälndigt jobb :-* vi vet alla vem som har längst hår här clas..frågan är vem som bör ta körkort och ett anständigt jobb??? :-* :-* :-*
Publicerat December 31, 200619 yr nå jag har fint hår du jag mena ditt på ryggen... :-* f¨råga det finns inte han vet jag kan köra som en gud
Publicerat December 31, 200619 yr Författare nå jag har fint hår du jag mena ditt på ryggen... :-* f¨råga det finns inte han vet jag kan köra som en gud hohoho, de finns inte!
Publicerat Januari 5, 200719 yr Välkommen. Tror F.n att du har EN av dom finaste hundarna som finns ;D ;D
Publicerat Januari 6, 200719 yr Författare Välkommen.Tror F.n att du har EN av dom finaste hundarna som finns ;D ;D tackar! hah visst har jag!! såg bilden på din och den va rysligt fin den me :-* ;D