Publicerat Juli 2, 201610 yr Författare På 25 juni 2016 at 09:18 Broder Tuck sa: Har inte tänkt på om det skulle spela någon roll. Har inte märkt något sådant. Kan kanske vara individuellt? Däremot blir det svårare att höra om det blir lite längre håll om man har träd som susar i närheten. För egen del så blir man ju tröttare om det blåser mycket när man är ute, kan kanske vara så för valpen också? Märker på min egen valp nu att det blivit mer fjärilar och andra småkryp som tar lite fokus för att inte tala om alla småfåglar och sånt. Tränar bara några få minuter åt gången. Slutar medan det går bra. Gärna flera gånger om dagen, vid varje rastning men är det väldigt varmt så kan det hända att vi hoppar över för att hon blir trött i värmen. Jag känner bara att dt är extremt mycket svårare när det blåser, förövrigt så lär man sig ju vad TAJMING är för något
Publicerat Juli 2, 201610 yr 48 minutes ago Anders Gustafsson sa: Jag känner bara att dt är extremt mycket svårare när det blåser, förövrigt så lär man sig ju vad TAJMING är för något Visst är det så, men det är bra träning i olika väder. Det blåser bra upp till fjälls ibland.