Publicerat Juni 23, 201610 yr Ska röka några skinkbitar i morgon fm. Detta ska ske i min vanliga Weber 57:a. Ska försöka hålla låg temp, typ max 100 grader. Har laddat upp med rökflis och en grenbit av körsbärsträd. Köttet ligger i saltlag i ca. 1,5 dygn. Några funderingar som kommit upp i huvudet.. - Vilken innetemp ska jag sikta på? - Ska jag injicera nått i skinkorna innan rökning? Jag har en marinadspruta. Tänkte nått i stil med äpplejuice... Nått annat att tänka på? mvh/Må
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.