Publicerat Juli 29, 20169 yr Detta är en populär post. Så får jag väl klämma till med ett recept till. Man tager en grill ut på en klippa i lämplig skärgård i sena eftermiddagssolen. Det tänds nu upp . Efter ett dopp öppnar man en kall Innis gun och lägger på skivade äpplen av söt sort. Fläsket man tar fram kommer från ett av vårens vildsvin och är lättrimmat. När detta är klart är innis en slut. Då tar man ett mjukt tunnbröd och lägger på några gröna fina salladsblad, lite Rödlök, några skivor äpple och några bitar fläsk. Sedan tar man fram en flaska Felix "mango-persika med smak av curry" som spritsas på. Sedan rullas allt till ett wrap. Denna wrap avnjuts tillsammans med ett glas amarone. Sedan är man i himmelen.....
Publicerat Juli 30, 20169 yr Författare Ja om bilder ska in nu blir det nog det. De är i min fina tjocka mage...
Publicerat Juli 30, 20169 yr Vin är tydligen en alkoholhaltig dryck som görs av vindruvor enligt wikipedia
Publicerat Juli 30, 20169 yr Författare Svar ja! Amarone är ett rött ofta kraftfullt vin från Italien. Gott! Innis är också gott. Kanske något matig. Men man dricker oftast bara en.
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.