Publicerat Augusti 17, 20169 yr Författare Hittade en trevlig artikel om vapnet: http://www.gunmart.net/gun_review/browning_maxus_grade_3
Publicerat September 14, 20178 yr På 2016-08-17 at 10:08 Frank69 sa: Hittade en trevlig artikel om vapnet: http://www.gunmart.net/gun_review/browning_maxus_grade_3 Vad tycker du om bössan nu när du har använt den ett tag?
Publicerat September 14, 20178 yr 3 hours ago Droggot sa: Vad tycker du om bössan nu när du har använt den ett tag? Kan svarar för mig själv som har en med 71cm pipor och camo. Helt underbar bössa tycker jag. Laddar om allt jag kastar i den. Lagom mjuk rekyl även till lite tyngre laddningar och busenkel att ta isär och rengöra. Den sk "speed load" funktionen tycker jag om. Laddar alltid på samma sätt. Dock är kolvkamen för låg så jag har en ful gammal beertooth neopren strumpa på.
Publicerat September 14, 20178 yr 55 minutes ago Mr.Mephisto sa: Kan svarar för mig själv som har en med 71cm pipor och camo. Helt underbar bössa tycker jag. Laddar om allt jag kastar i den. Lagom mjuk rekyl även till lite tyngre laddningar och busenkel att ta isär och rengöra. Den sk "speed load" funktionen tycker jag om. Laddar alltid på samma sätt. Dock är kolvkamen för låg så jag har en ful gammal beertooth neopren strumpa på. Jag KAN ha chims brickor till en Gold om du vill ha / P
Publicerat September 14, 20178 yr 1 minute ago culot sa: Jag KAN ha chims brickor till en Gold om du vill ha / P Passar de Maxus? Den behöver höjas 1 cm ungefär.
Publicerat September 14, 20178 yr 1 minute ago Mr.Mephisto sa: Passar de Maxus? Den behöver höjas 1 cm ungefär. Vet inte ! men jag ska rota fram dom/den , dock får det bli i nästa vecka och hör du inget så får du gärna påminna mig. Hittar jag på dom så får du dom / P
Publicerat September 25, 20178 yr Författare På 2017-09-14 at 09:39 Droggot sa: Vad tycker du om bössan nu när du har använt den ett tag? Jodå, är helnöjd... Har skjutit en del Nordisk Trap & jaktstig med den. Laddar om alla 24:or jag har matat den med.
Publicerat September 25, 20178 yr Det låter ju helt klart intressant. Kan bli ett byte mot min Benelli kanske. Nu behöver jag bara få klämma och känna på en. Dom butiker jag har varit i kontakt med har inte haft någon hemma tyvärr.
Publicerat Oktober 15, 20178 yr Författare Du bor ju en bra bit bort... annars hade du fått panga lite med min.
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.