Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Svante Nilssons vapen Uppsala -->> 2000-talet?

Featured Replies

Publicerat

Den där Svante ringde jag här om dagen och frågade efter hagelgevär. Det (vem det nu var) var nog den tråkigaste och mest ointresserade jävel jag pratat med. Vill han över huvud taget sälja någon ting?

Publicerat
18 minutes ago Mad Mike sa:

Mikes tactical corner i ena ändan och pmt classic guns i andra......hela min kortsida är tapetserad med typ Remington first in the field skyltar...tror faktiskt upplägget skulle generera ett visst intresse;)

/Mike

Ja sa inte att konceptet var fel. Jag kan mycket väl tänka mig att förestå en kasun med slipstvång...... Men fan inte ett jävla u-land fullt med fiskmåsar.

Vad i herrans namn ska jag norr om hallandsåsen och göra? Alltså - gammal är jag, men jag är fan inte så gaggig än i alla fall.

/T

Publicerat
8 minutes ago dru sa:

...Speciellt från oss som skulle betala inträde för att se dig och Tobias köra en cat-fight, med mycket hårdragning, medan ämnet Remington diskuteras!!

Hårdragning? Det blir svårt - jag brukar hållas med en navy cut.

/T

Publicerat
5 minutes ago pmt sa:

Ja sa inte att konceptet var fel. Jag kan mycket väl tänka mig att förestå en kasun med slipstvång...... Men fan inte ett jävla u-land fullt med fiskmåsar.

Vad i herrans namn ska jag norr om hallandsåsen och göra? Alltså - gammal är jag, men jag är fan inte så gaggig än i alla fall.

/T

Det är därför vi har ett no mans land mellan våra respektive hörnor där besökare antingen måste förse sig med kavaj och slirre eller taktiska kläder från 5:11 beroende på vem man avser att besöka,givetvis kan dom även köpa dessa kläder också;)

Att du inte vågar dig norr om hallandsåsen kan jag endast tolka som rädsla för det okända;)

/Mike

Publicerat
1 minute ago Mad Mike sa:

Det är därför vi har ett no mans land mellan våra respektive hörnor där besökare antingen måste förse sig med kavaj och slirre eller taktiska kläder från 5:11 beroende på vem man avser att besöka,givetvis kan dom även köpa dessa kläder också;)

Att du inte vågar dig norr om hallandsåsen kan jag endast tolka som rädsla för det okända;)

/Mike

Efter 10 år som officer så är det inte okänt - det är mycket, mycket välkänt. Extremt väldigt välkänt tom. Och även om jag lite småkorkad så hann jag på de 10 åren fatta att där uppe är ingen plats för min kropp.

Jag kan mycket väl tänka mig att flytta, men då blir det söderöver......

/T

Publicerat
  • Författare
42 minutes ago Mad Mike sa:

Mikes tactical corner i ena ändan och pmt classic guns i andra......hela min kortsida är tapetserad med typ Remington first in the field skyltar...tror faktiskt upplägget skulle generera ett visst intresse;)

/Mike

Iofs så är väl stället rätt hårt inrett efter din smak redan <_<

Publicerat
1 minute ago Hipshot sa:

Iofs så är väl stället rätt hårt inrett efter din smak redan <_<

Iofs fast staffans slirre i form av amerikanska flaggan kan pmt få:P då jag aldrig använder strypsnaror under några omständigheter.

/Mike

Publicerat

Detta är en trådkapning utan like, måste stävjas!!!

Jag säger: VARG ÄR BRA I UPPLAND!!!

Phu, nu slipper vi Remington-sörjan och Tobias slipper ta med tolk-lådan! Win-win!

;-)

Publicerat
2 minutes ago dru sa:

Phu, nu slipper vi Remington-sörjan och Tobias slipper ta med tolk-lådan! Win-win!

;-)

Fegis;)

/Mike

Publicerat
15 minutes ago dru sa:

;-)

Pilutta dig!

Och stoppa upp den där stövargnagaren nånstans.

/T

Publicerat

Fasen! Tom jag som hatar trakten skulle komma och se på. Kan man inte ha en domare som räknar poäng och köra lite spel och dobbel på utgången?