Publicerat December 3, 200619 yr Jag bor i haninge. Är det någon som vet hur lång tid förläggarna brukar ta på sig att handlägga licenser i Stockholm. (Ungefär?) Jag är född 78 om det spelar någon roll.
Publicerat December 3, 200619 yr Jag har haft två ansökningar inne i år och det har varit klart på en vecka, dock tog posten 12 dagar på sig första gången, vet inte om det spelar någon roll men jag åkte in med ansökan och betalade på plats.
Publicerat December 3, 200619 yr Jag sålde en bössa till en Stockholmare (innerstan) för ett par veckor sedan. Han lämnade in licensansökan på morgonen och fick den i handen på eftermiddagen...har aldrig varit med om något liknande. När jag själv sökte licens tidigare i höst tog det drygt 2 veckor (Västerbotten).
Publicerat December 3, 200619 yr Författare Tack för svaren! Det känns lite betryggande då. Kanske slipper vänta en evighet. Första hagelbössan ju!! En dag är en dag för mycket!!
Publicerat December 8, 200619 yr Författare Igår var det en vecka sen jag lämnade in ansökan. Jag pratade med polisen idag och dom har inte tittat på ansökan ännu. >