Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

wikipedia och rödräv

Featured Replies

Publicerat

Nu kanske det bara är jag som reagerar på det här men följande står att läsa på wikipedia under rödräv

" Det betyder att minska konkurrensen om jägarnas favoritbyten, framför allt rådjur och hare, men också and- och hönsfåglar. Regeln om att årsungar av rödräv får jagas året runt (den 1 juli till den 30 juni) togs bort ur jaktförordningen under några år men återinfördes 2009 av dåvarande jordbruksminister Eskil Erlandsson (C).[10]. "

Jag tycker att ordet favoritbyten är lite tendentiöst. Vi jagar väl inte bara räv för att det ska bli fler av vissa arter utan för gynna den biologiska mångfalden. Är det någon som kan eller vill redigera texten? 

Publicerat

Lyssna med Julian Assange, rätt duktig kille med lite att göra.  Nu för tiden

Publicerat

Hahahaha

Publicerat
  • Författare

Han håller väl på med wikileaks, inte samma sak och sen är han nog mer intresserad av bäver med tanke på vad han är anhållen för i sin frånvaro. Fast han har nog en räv bakom örat. Det tror jag allt. 

Publicerat
58 minutes ago Mads sa:

Han håller väl på med wikileaks, inte samma sak och sen är han nog mer intresserad av bäver med tanke på vad han är anhållen för i sin frånvaro. Fast han har nog en räv bakom örat. Det tror jag allt. 

Tvivlar på hans skuld där. Det är bara ett sätt att komma åt en enemy of the state som dragit fram deras korruption i ljuset.

Publicerat
  • Författare
49 minutes ago 6.5x55SM sa:

Tvivlar på hans skuld där. Det är bara ett sätt att komma åt en enemy of the state som dragit fram deras korruption i ljuset.

Jag kan inte uttala mig om hans skuld och det har jag inte gjort. Jag har dessutom svårt att se varför USA skulle ta omvägen om Sverige för att få tag i honom. Han är ju i UK, bara att åka och dit och hämta honom.