Publicerat Februari 16, 20179 yr Jag fick hem lite grejor från Siarm för ett par veckor sedan för att ladda 16/67 och är sugen på att komma igång, men att få tag på Vectan krut i området runt Älmhult visade sig inte vara hel enkelt. VV och Lovex verkar inte vara några problem Det finns lite laddata till VV -70 patroner men Lovex har jag inte hittat något än. Är det någon som kan ge några länkar till laddata? Thommy
Publicerat Februari 16, 20179 yr 26 minutes ago thjona sa: Jag fick hem lite grejor från Siarm för ett par veckor sedan för att ladda 16/67 och är sugen på att komma igång, men att få tag på Vectan krut i området runt Älmhult visade sig inte vara hel enkelt. VV och Lovex verkar inte vara några problem Det finns lite laddata till VV -70 patroner men Lovex har jag inte hittat något än. Är det någon som kan ge några länkar till laddata? Thommy sportshooter.se eller dea.se är de jag vet säljer Vectan , VV och Lovex är okända vatten för mig i 16 tyvärr , jag har lite VV data men inget jag lägger ut på nätet , dock kommer dom ifrån VV
Publicerat Februari 16, 20179 yr Får kanske lägga en order är det någon mer i närheten som vill vara med och beställa Thommy
Publicerat Februari 16, 20179 yr På 2017-02-14 at 23:04 culot sa: Jag ska göra en beställning , men du bor så förbenat långt bort fr sthlm krut finns hos sportshooter.se , dea.se , vildsvin.se jag förespråkar Vectan AS -A1-A0 och A1 i synnerhet till mellanvikten 32-34 . Vildsvin kör Lovex men det har jag inte jobbat nåt med . /P Ursäkta men vad är dea.se för nåt?
Publicerat Februari 16, 20179 yr DEA eller F&K sport säljer mest dynamiska grejer men även del tillbehör som VV krut och Vectan krut. Staffans vapen säljer också en del hagelladdningsprylar, kolla deras hemsida. Sedan finns alltid Kruttunnan norr om stora samhället, ägaren har möjlighet till att saluföra en del från Staffans och sportshooter.
Publicerat Februari 16, 20179 yr D A E heter det visst och inte DEA som går till Axelssons underkläder Nå alltid lär man sig nåt nytt.
Publicerat Februari 17, 20179 yr 15 hours ago tecno sa: D A E heter det visst och inte DEA som går till Axelssons underkläder Nå alltid lär man sig nåt nytt. Jag mixar ofte ihop det, men du fick ju se lite snyggt kanske iaf