Publicerat Maj 20, 20179 yr Ja det är hög tid att införa ytterligare en veckodag så man hinner med det roliga i livet med!
Publicerat Maj 20, 20179 yr Författare 3 hours ago kkjon sa: Ja det är hög tid att införa ytterligare en veckodag så man hinner med det roliga i livet med! Det bästa jag läst på länge
Publicerat Maj 31, 20179 yr Författare Är sjukt nöjd med bössan, men endå funderar jag på att sälja den, känns som jag inte har tid för den... Någon som är sugen?
Publicerat Maj 31, 20179 yr Författare Detta är en populär post. 37 minutes ago hs_merkel sa: Kolla med Faxe Ja han kanske tittar in här.. Men innan han har prutat klart så får jag betala han
Publicerat Maj 31, 20179 yr Detta är en populär post. Bli inte förvånad om han erbjuder en cocker, wachtel eller en rondellhund som betalning, bordellen verkar snurra på hos familjen Faxe... 5 minutes ago BollnäsViktor sa: Ja han kanske tittar in här.. Men innan han har prutat klart så får jag betala han 
Publicerat Maj 31, 20179 yr Författare Detta är en populär post. Just now hobbe sa: Bli inte förvånad om han erbjuder en cocker, wachtel eller en rondellhund som betalning, bordellen verkar snurra på hos familjen Faxe... Hahaha . Tack för dagens garv
Publicerat Maj 31, 20179 yr En massa skitsnack i den här tråden igen. Det är mera brudar på gång till Jack här, så kanske en Sauer till husse. Vad skall du ha för den kompis?
Publicerat Maj 31, 20179 yr Detta är en populär post. Å så här prutar du à la grannforat faxe https://youtu.be/VilSBVmDuhc
Publicerat Juni 1, 20179 yr Detta är en populär post. Jag är klart sugen. Måste tröstköpa något eftersom kopplingen rasade på bilen idag.
Publicerat Juni 6, 20179 yr Författare Detta är en populär post. Erik köpte bössan, så idag la jag ut spuhr fästet och kikarn på en Facebook jakt köp och sälj sida, sålt på ca 4 min Var jävligt roligt att ha och skjuta med, men jag är nog mer jägare en skytt Hoppas jag inte ångrar mig när det blir lågsäsong....
Publicerat Juni 6, 20179 yr Detta är en populär post. Jo då, det kommer du att ångra rejält, men då får du handla nytt. C
Publicerat Juni 6, 20179 yr Detta är en populär post. 26 minutes ago BollnäsViktor sa: Erik köpte bössan, så idag la jag ut spuhr fästet och kikarn på en Facebook jakt köp och sälj sida, sålt på ca 4 min Var jävligt roligt att ha och skjuta med, men jag är nog mer jägare en skytt Hoppas jag inte ångrar mig när det blir lågsäsong.... Lågsäsong........ När har du det????
Publicerat Augusti 7, 20178 yr Detta är en populär post. Kan meddela att jag och bössan börjar hitta varandra. Liten tur på kvällen idag där jag backade till 475m Bra för att vara jag bakom bössan. Nästa gång ska alla skott vara i det orangea!
Publicerat Augusti 8, 20178 yr Ser ju bra ut det där. Men är det verkligen bättre än din 1640? Jag var med på banan igår. Riktigt roligt att se hur pass lite rekyl det är i den där pjäsen. Är ju som att skjuta luftgevär!