Publicerat Mars 12, 20179 yr 2 hours ago Hipshot sa: Kollat förr och ids fan inte testa, så säker på att man får hem fel prylar och har ingen j-la aning om vilken vikt man ska sikta på.. Man tar de skit man får sen vänjer man sig. Bara de smäller är 50% närmare träff Dem är sjuster bara i alla fall den jag hade.
Publicerat Mars 12, 20179 yr Kompisen har svarvat två olika framstocksmuttrar till mig i aluminium,för lite olika balans, går ju naturligtvis att ta något tyngre, men det funkar bra i allfall.
Publicerat Mars 12, 20179 yr Författare Jag måste orka fixa ngn tillfällig lösning, väga och sen testa. Därefter vet jag, tror jag, hur mycket den ska väga. Därefter kan man beställa.. Nu får det vara ett tag men jag förmodar att jag lär återkomma när jag ruttnar på att tappa någon fågel nu och då pga bössan.
Publicerat Mars 12, 20179 yr Påtal om automater...hur vanligt är det med vänsterbössor? Har alla berettasautomater till vänsterskyttar t.ex?
Publicerat Mars 12, 20179 yr Författare Den enda jag vet, med säkerhet, är Benelli Mancino. Den är vänster. Sen finns garanterat fler..
Publicerat Mars 12, 20179 yr 12 minutes ago Hipshot sa: Den enda jag vet, med säkerhet, är Benelli Mancino. Den är vänster. Sen finns garanterat fler.. Är det nån bössa att rekommendera?
Publicerat Mars 12, 20179 yr Fabarm xlr5 finns i vänster, och när det kommer til vikta så blir det anus att lägga vikt vid mynningen, på magmuttern är bästa stället . /P
Publicerat Mars 13, 20179 yr Franchi affinity jag tror den finns i vänster, är inte 100% säker men jag tror..
Publicerat April 4, 20179 yr På 2017-03-12 at 22:36 Hellhunter sa: Påtal om automater...hur vanligt är det med vänsterbössor? Har alla berettasautomater till vänsterskyttar t.ex? Jag har en Benelli M2 Comfortech i vänster.
Publicerat April 4, 20179 yr Detta är en populär post. Det är ju nästan lite skrämmande att du ens tänker tanken på att inhandla en ny bössa! Men vafan, det kommer ju bli en skön åktur för oss andra på ett par hundra sidor om "bössköpet som gud glömde". Alltid något att se fram emot så man kan tänka "Fan, jag är nog rätt nöjd med det jag har ändå"! ;-) Go for it! Jag lägger en tvåhunka på att härket initialt levereras med slugpipa, snett slutstycke samt flottfläckar från en exalterad vapenturists onanistiska äventyr i valfri Sydsvensk beg-kasun. Men det är ju först när du väl fått hem den som detta uppdagas, ty först skall du under 5 månader kunna följa bössans väg mellan in- och utlämningsställen runt om i Sverige, dock aldrig närmre än 45 mil från Stockholms län, och när du väl ringer till PestNord och skriker så får du veta att trots att det på deras hemsida står att den ligger för uthämtning på ICA Nära i Tomelilla - så har den faktiskt hamnat i limbo hos gränspolisen i Nepal, där en tibetansk munk med hänvisning till stortåns gud har gjort anspråk på paketet. Det hela avslutas i ett crescendo när Motståndsenheten fått ditt inköpstillstånd och skickar tillbaka en licens utfärdad på en Benelli Supernova i... 204 Ruger! ...är du verkligen säker på att du inte bara ska behålla den bössan du har?
Publicerat April 4, 20179 yr 46 minutes ago Hipshot sa: Tror den får bo kvar ett tag till Herrejävlar ! dina veliga bössköp åker ju fram å tebax som skinnet på KxKen
Publicerat April 4, 20179 yr Författare Icke!! Är i mål över allt annars.. Konstaterade igår när jag låste in bocken att den är så ljuvligt jävla underbar Samma känsla med automaten och jag hade kunnat leva med innehavet till jag flyttar in i etta med jordvärme.
Publicerat April 4, 20179 yr Jag själv bokade en A5 idag verkar inte vara så poppis men ska bli kul att prova