Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ny halvautomat?

Featured Replies

Publicerat
2 hours ago Hipshot sa:

Kollat förr och ids fan inte testa, så säker på att man får hem fel prylar och har ingen j-la aning om vilken vikt man ska sikta på.. 

Man tar de skit man får sen vänjer man sig. Bara de smäller är 50% närmare träff;) Dem är sjuster bara i alla fall den jag hade.

• Svar 63
  • Visningar 6,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Det är ju nästan lite skrämmande att du ens tänker tanken på att inhandla en ny bössa! Men vafan, det kommer ju bli en skön åktur för oss andra på ett par hundra sidor om "bössköpet som gud glömd

• Skånepåg
    Skånepåg

.. here we go again..  

• Mad Mike
    Mad Mike

För hög pimpfaktor på den...tror inte han är vuxen uppgiften /Mike

Publicerat

Kompisen har svarvat två olika framstocksmuttrar till mig i aluminium,för lite olika balans, går ju naturligtvis att ta något tyngre, men det funkar bra i allfall. 

Publicerat
  • Författare

Jag måste orka fixa ngn tillfällig lösning, väga och sen testa. Därefter vet jag, tror jag, hur mycket den ska väga. Därefter kan man beställa.. Nu får det vara ett tag men jag förmodar att jag lär återkomma när jag ruttnar på att tappa någon fågel nu och då pga bössan.

Publicerat

Påtal om automater...hur vanligt är det med vänsterbössor? Har alla berettasautomater till vänsterskyttar t.ex?

Publicerat
  • Författare

Den enda jag vet, med säkerhet, är Benelli Mancino. Den är vänster. Sen finns garanterat fler..

Publicerat
12 minutes ago Hipshot sa:

Den enda jag vet, med säkerhet, är Benelli Mancino. Den är vänster. Sen finns garanterat fler..

Är det nån bössa att rekommendera? 

Publicerat

Fabarm xlr5 finns i vänster, och när det kommer til vikta så blir det anus att lägga vikt vid mynningen, på magmuttern  är bästa stället .

/P

Publicerat

Franchi affinity jag tror den finns i vänster, är inte 100% säker men jag tror..

• 3 weeks later...
Publicerat
På 2017-03-12 at 22:36 Hellhunter sa:

Påtal om automater...hur vanligt är det med vänsterbössor? Har alla berettasautomater till vänsterskyttar t.ex?

Jag har en Benelli M2 Comfortech i vänster.

Publicerat
  • Författare

:D:D

Tror den får bo kvar ett tag till :ph34r:

Publicerat
46 minutes ago Hipshot sa:

:D:D

Tror den får bo kvar ett tag till :ph34r:

Herrejävlar ! dina veliga bössköp åker ju fram å tebax som skinnet på  KxKen :lol:

Publicerat
  • Författare

Icke!! 

Är i mål över allt annars.. Konstaterade igår när jag låste in bocken att den är så ljuvligt jävla underbar :wub: 

Samma känsla med automaten och jag hade kunnat leva med innehavet till jag flyttar in i etta med jordvärme.

Publicerat

Jag själv bokade en A5 idag verkar inte vara så poppis men ska bli kul att prova