Publicerat April 14, 20179 yr På Wednesday, April 12, 2017 at 17:58 Urban sa: Räcker väl upp handen då......men fan ta den som skvallrar!! "räcker upp handen"
Publicerat April 27, 20179 yr Vill bara höra efter hur det ser ut för den 14:e? Funderar på att åka över till England och hälsa på syrran om det inte blir av den helgen...
Publicerat April 27, 20179 yr Författare Dessvärre så måste jag ställa in den här bakkursen, vi drar igång inspelningarna lite tidigare än planerat så jag måste jobba... Men jag slänger upp nytt datum i bättre tid, gissar någon gång i aug ( innan 20 aug..) eller någon helg i september
Publicerat April 28, 20179 yr 18 hours ago hobbe sa: Dessvärre så måste jag ställa in den här bakkursen, vi drar igång inspelningarna lite tidigare än planerat så jag måste jobba... Men jag slänger upp nytt datum i bättre tid, gissar någon gång i aug ( innan 20 aug..) eller någon helg i september Augusti! Mitt i jakt säsongen! S
Publicerat April 29, 20179 yr Författare Detta är en populär post. Jag bokar in 12 och 13 aug, så tar vi ett av datumen vilket som passar er bäst.... Då kan ni lönnmördare jaga råbock och jag hinner upp och jaga björn veckan efter
Publicerat Maj 7, 20179 yr På 2017-04-29 at 07:24 hobbe sa: Jag bokar in 12 och 13 aug, så tar vi ett av datumen vilket som passar er bäst.... Då kan ni lönnmördare jaga råbock och jag hinner upp och jaga björn veckan efter Om det finns platser kvar så hänger jag på i LGH:s förtjusande kombi.
Publicerat Maj 26, 20179 yr Du skulle ha bott lite närmare Småland, hobbe... Baka är trevligt, och smaka ännu trevligare. Med lite tur iaf. Det hade varit trevligt att förstå vad som händer när man bakar, och varför man får olika resultat beroende på diverse orsaker i processen och råvarorna. Här går det på trial and error...
Publicerat Juli 16, 20178 yr Författare Tyvärr så måste jag nog ställa in... Vi har precis dragit igång ombyggnationen av övriga stallet( 1 1/2 månad försenat) som skall bli ett godkänt bageri, golvet blev flytspacklat i veckan och skall epoximålas om 2-3 veckor... sen fortsätter övrigt..