Hoppa till innehÄll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋼) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Att bry sig om sina medforister..

Featured Replies

• Svar 71
  • Visningar 6,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Just nu i detta ögonblick har vi en medforist nĂ„gonstans pĂ„ New Zeeland som vi inte riktigt vet hur han mĂ„r: Om han har skadat sig, om han sitter fast, om han har brutet ett ben, ligger och fryser ell

• Det Ă€r inga fel pĂ„ hagelbössor. Dom öppnar möjligheten för er som inte klarade högviltprovet att vara med pÄ lite jakter

• Lika sant som vĂ€lformulerat, det har för min del blivit ett fantastiskt nĂ€tverk med mĂ„nga bekanta och en hel  del riktigt goda vĂ€nner . 

Posted Images

Publicerat

^_^

Tack sjÀlv Svend! InstÀmmer och tackar för allt du bjuder oss pÄ :wub:

/M

Publicerat

InstÀmmer i allt, tyvÀrr inte fÄtt chansen o trÀffa mÄnga. Men hoppas det kommer:)

Mats

Publicerat

Hear hear...
Vad jag vet kÀnner jag ingen pÄ detta forum IRL, men antagligen sÄ kÀnner jag ett gÀng fast jag inte vet om det. :)

Jo förresten, bÄde Dansken och PMT har jag talat med pÄ telefon. Trevliga prickar bÄda tvÄ fast de kan gnabbas lite med varandra pÄ forat. ;)

Publicerat

Kanske inte trÀffat sÄ mÄnga pÄ detta forum men mÄnga Àr nog Àvenreggade pÄ grannkanalen. DÀrigenom har jag trÀffat en del.  SÄ det finns ju chans att jag teÀffat flera hÀrifrÄn utan att veta det.

Publicerat

SĂ„ sant som det Ă€r sagt Svend!:thumbsup: SjĂ€lv har jag trĂ€ffat nĂ„gra av er som hĂ€ckar hĂ€r o pĂ„ grannforat. Faxe, Kenneth, Qvarnhill pĂ„ Arlanda -15 samt en del frĂ„n som var med frĂ„n forumets begynnelse. Norrbottningarna har haft en trĂ€ff i LuleĂ„ pĂ„ Östens PĂ€rla dĂ€r var bl. a jag, Nils, Seger, Baretta, dptarpper, m. fl. o det var en riktigt trevlig kvĂ€ll med mat o dryck. TyvĂ€rr skulle jag hem till Kalix sĂ„ det blev bara lĂ€ttöl för min del.:)

Publicerat

tack Svend! vÀldigt trevligt och trÀffande skrivet.

hoppas du har haft en bra dag oxÄ och Àven alla andra medforister man Ànnu inte lÀrt kÀnna!

/ Anders

Publicerat

Huvudet pÄ spiken Dansken.

Du Àr sjÀlv en av dom klarast lysande skribenterna pÄ forumet. Alltid lika kul att prata bort en stund med dig.

Kan bli oftare nu nĂ€r dottern byter till Kumla kommun frĂ„n Örebro.

Dom medlemmar pÄ detta forum och grannforat som jag trÀffat har alla varit vÀldigt trevliga.

Tycker ocksÄ att jag blivit vÀl bemöt i det skrivna ordet med nÄgot enstaka undantag. Men vafan man fÄr inte vara lÀttkrÀnkt nÀr det gÀller det skrivna ordet som ofta verkar det hÄrdare Àn vad skribenten menat.

Och nÀr man varit borta ett tag pÄ grund av andra prioriteringar sÄ kÀnner man igen sig nÀr man Àr tillbaka

Publicerat

:rolleyes::D:wub::D

har ju trÀffat en av mina kompisar hÀr pÄ grannforat som alltid lyssnar, kommer med bra rÄd och Àr löjligt snÀll och tosig att ha att göra med.

Dansken!

och IOM att man trÀffat Dansken sÄ fÄr man plötsligt trÀffa en massa andra tokiga och trevliga mÀnniskor.

Har Àven haft förmÄnen att fÄ en "snabbis" med Wizard pÄ en ful parkering i hÀllande regn :lol:

Publicerat

InstÀmmer. Och du föregÄr med lysande gott exempel om bra forumvett Dansken.

Fast du sÄg faktiskt ut som jag förestÀllde mig, haha! :thumbsup:

Publicerat

I bland - min kÀre danske trÀtobroder - fÄr du till det sÄ man blir snudd pÄ lite tÄrögd. Som man brukar sÀga - Stora visdomar bor i gamla gubbar.

VÄren bryter fram och det ser ut som om vÀrmen och ljuset sÄ sakteliga Àr pÄ vÀg tillbaka.  Anyone in Malmö/Lund that would fancy a pint someday?

/T

Publicerat
1 hour ago pmt sa:

I bland - min kÀre danske trÀtobroder - fÄr du till det sÄ man blir snudd pÄ lite tÄrögd. Som man brukar sÀga - Stora visdomar bor i gamla gubbar.

VÄren bryter fram och det ser ut som om vÀrmen och ljuset sÄ sakteliga Àr pÄ vÀg tillbaka.  Anyone in Malmö/Lund that would fancy a pint someday?

/T

Det lÄter trevligt! Men jag hade nog knappt vÄgat öppna matluckan i ditt sÀllskap ;)

/M

Publicerat

Inte för att sabba Àmnet men Matador Àr en fantastiskt underhÄllande serie. SÄg den nÀr jag var yngre och kÀnner plötsligt att det nog Àr dags att se om den igen ^_^

/M

Publicerat

Man kÀnner/kÀnner till  fler personer Àn man tror pÄ dessa forum, och det var likadant nÀr jag var mkt frekvent pÄ bÄtforum

Fast dÀr barkade det Ät helsike och vart riktigt otrevligt, sÄ med facit i hand Àr vapenÀgare bra mkt vÀnligare Àn BÄtÀgare.

Sen finns det tyvÀrr XXX antal skvallertanter/goltuppar  inte hÀr men pÄ grannforat , och dÀrför har jag beslutat att inte

NÀmna den klubb jag skjuter pÄ vid namn , och det efter blivit utskÀlld av orföranden som fÄtt nÄt  2-3:e hands uppgift

av nÄt jag skrivit som inte passade herrn ifrÄga. Men som Dansken sÀger sÄ fÄr man ett ett i dominans trevligt " kontaktnÀt "

och det finns alltid Pilsner Àven hÀr i sthlm :wub:

/ P

Publicerat
2 hours ago Dansken sa:

Det mÀrks att Àven du börjar Äldras min kÀre vÀn. Ibland Àr du numera snudd pÄ trevlig ;)

Det Àr Äldern......

/T

Publicerat

Jag Àr klar pÄ pint i nÀromrÄdet, hade varit kul att fÄ ansikte pÄ lite fler..:)

Inte sÄ troligt att jag sÀger nÄt jÀttedumt om hagelbössor, och dessutom har jag en riktig jakthund.. :P