Publicerat December 16, 200619 yr vem bryr sig hur många norrbottningar de finns här : Skulle va kul att se vilka "likasinnade" man bor i närheten av.. :-*
Publicerat December 16, 200619 yr Författare Härligt, då är vi iaf 3 riktiga karlar på denhär sidan ;D
Publicerat December 17, 200619 yr Västerbotten sträcker sig till kusten oxå (umeå), så det är bara att lägga till en till ;D
Publicerat December 17, 200619 yr Å en till....lite mer norrifrån.Ersmark...norr om Skellefteå.Inte att förväxlas med Ersmark utanför Umeå...ve å fasa....
Publicerat December 17, 200619 yr som mina morbröder i gällivare säger,NÅ ska till flatbotten å göra?? :-*
Publicerat December 18, 200619 yr Ersmark i Staan! Där ifrån kommer jag oxå!! Min mor och far är kvar i byn. Ibland är världen liten.... Heja Kågedalen!!
Publicerat December 18, 200619 yr Ersmark i Staan! Där ifrån kommer jag oxå!! Min mor och far är kvar i byn.Ibland är världen liten.... Heja Kågedalen!! Se där...Hmm...har en en vild gissning...Karinkanta?Kikade lite på din presentation å då börjar de stämma hyfsat tycker jag.Iaf de stämmer så känner jag din far rätt så väl..å misstänker att du har gått i samma klass som en av mina systrar...Dessutom var det jag som var tomte hos dina föräldrar den 23:e december för några år sedan. Klampade på altanen och en liten kille såg lite förskräckt ut... Som sagt var...en vild gissning från min sida....
Publicerat December 19, 200619 yr Stämmer bra! Måste ha varit Anette.Världen är liten!! Jepp, kan bara instämma!
Publicerat December 19, 200619 yr Ni talar mycket i denna tråd för att vara norrlänningar,jag har lärt med att ni är tysta och inte pratar i onödan
Publicerat December 20, 200619 yr Ni talar mycket i denna tråd för att vara norrlänningar,jag har lärt med att ni är tysta och inte pratar i onödan Du skulle få träffa en karl som jag träffade uppe i Piteå på Räv-SM, det var en bekant till vägvisaren. Jag garanterar att han var Norrbottens svar på Annika Lantz...men han pratade nog förmodligen både mer och snabbare...dessutom på jäkla bred pitebondska.Snacka om svårförstådd....
Publicerat December 20, 200619 yr Ni talar mycket i denna tråd för att vara norrlänningar,jag har lärt med att ni är tysta och inte pratar i onödan Förresten....hur menar du nu egentligen?Betyder det att ni sörlänningar ofta pratar i onödan? ;D I såna fall kanske vi är överens ännu en gång....hehe
Publicerat December 23, 200619 yr Författare Förresten....hur menar du nu egentligen?Betyder det att ni sörlänningar ofta pratar i onödan? ;DI såna fall kanske vi är överens ännu en gång....hehe Hoho den va bra!!!!! ;D
Publicerat Februari 19, 200719 yr vem bryr sig hur många norrbottningar de finns här :Skulle va kul att se vilka "likasinnade" man bor i närheten av.. :-* Om regeringen och ansvarskommitén får som den vill så kan lilla VÄSTERBOTTEN snart vara uppslukade av Stora Norrbotten, men det är inget som Vi Norrbottningar eftersträvar för Vi vill vara självständiga. ;D
Publicerat Februari 19, 200719 yr Int vet jag hur många ni är. Vad jag vet är att ni är alltför många på detta forum ;D
Publicerat Februari 19, 200719 yr Int vet jag hur många ni är. Vad jag vet är att ni är alltför många på detta forum ;D Menar Du Västerbottningar el. Norrbottningar el bägge delarna ??? ??? ??? ;D
Publicerat Februari 19, 200719 yr Om regeringen och ansvarskommitén får som den vill så kan lilla VÄSTERBOTTEN snart vara uppslukade av Stora Norrbotten, men det är inget som Vi Norrbottningar eftersträvar för Vi vill vara självständiga. ;D Hmm vi vill inte tillhöra norbotten