Publicerat Februari 19, 200719 yr Menar Du Västerbottningar el. Norrbottningar el bägge delarna ??? ??? ??? ;DDu räknas inte ändå ls, du är o förblir sörlänning
Publicerat Februari 19, 200719 yr Hmm vi vill inte tillhöra norbotten Det förstår jag mycket väl, men det är fullt allvar. Du ser ju på Skåne som Var Malmö och Kristinstads län tidigare och hela Västra Götaland och hur många län var det där som blev uppslukade. Se själv!
Publicerat Februari 19, 200719 yr Jo men det är viktigt med länsgränser. Hörde idag på radion att det diskuteras att det skall bli en stor region här i söder. Skåne, Blekinge, Halland och delar av Småland skulle gå samman. I helvete heller över min döda kropp isåfall. En Skåning är en Skåning. Det torde vara lika för er som bor i Norrland. Västerbotten o Norrbotten de är en d-a skillnad kan jag tro. Eller har jag fel?
Publicerat Februari 19, 200719 yr För mig som har bott största delen av mitt liv i Västerbotten känner mig som Västerbottning. Gillar inte tanken med att slåihop län till storlän/regioner. Hoppas att detta förslag hamnar där det hör hemma i paperskorgen.
Publicerat Februari 19, 200719 yr För mig som har bott största delen av mitt liv i Västerbotten känner mig som Västerbottning. Gillar inte tanken med att slåihop län till storlän/regioner. Hoppas att detta förslag hamnar där det hör hemma i paperskorgen. Vem f*n tror Du gillar den tanken ??? ??? ???
Publicerat Februari 19, 200719 yr Regeringen verkar gilla detta skulle inte förvåna mig att Maud Olofsson vill detta. Om Reinfeldt säger Maud hoppa på ett ben runt plattan så gör hon nog det. Jepp! >
Publicerat Februari 4, 200818 yr sirap.... eller anton som är mitt riktiga namn bor och jagar runtom Bygdeå 5 tyå 5 mil norr om umeå
Publicerat Februari 5, 200818 yr Här är en till Västerbottning. Bor i Bygdsiljum, mitt mellan Skellefteå och Umeå.
Publicerat Februari 24, 200818 yr En till i västerbottenskaran! Kommer ifrån och jagar i Inneråträsk (Botsmark) bor numera i Vindeln.
Publicerat Februari 25, 200818 yr Klimpfjäll, eller dödens väntrum som en del kallar det. Bor för tillfället i Vålådalen och säsongsjobbar.
Publicerat Februari 25, 200818 yr Klimpfjäll där har jag några Släckningar. En Moster o morbror båda jägare, en kusin vet inte om mina tremeningar bor kvar där.
Publicerat Februari 25, 200818 yr Klimpfjäll där har jag några Släckningar. En Moster o morbror båda jägare, en kusin vet inte om mina tremeningar bor kvar där. jaså? villka då? borde veta vilka det är.byn ä ju inte så stor:)
Publicerat Februari 26, 200818 yr jaså? villka då? borde veta vilka det är.byn ä ju inte så stor:) Min morbror o Moster heter Sven och Milda min kusin Heter Gunilla och tremeningarna Dan och Cristoffer
Publicerat Februari 27, 200818 yr Min morbror o Moster heter Sven och Milda min kusin Heter Gunilla och tremeningarna Dan och Cristoffer hahaha ja tror ja döööör! det är ju jag som ä din tremenning då! men vem kan du vara då?
Publicerat Februari 28, 200818 yr hahaha ja tror ja döööör! det är ju jag som ä din tremenning då! men vem kan du vara då? Ha världen kan vara liten ibland ;D Det är ju jag Peter Forsberg Men du hälsa alla där uppe från mig. Du har ett PM
Publicerat Mars 6, 200818 yr Bor i Rödåsel 3,5mil utanför (umeå) ursprungligen norrbottning(Bodensare) Jagar i Rödåtrakten,Stora sjöfallet,Gällivare allmänning skogar
Publicerat Juli 26, 200817 yr Missat denna tråd. Jag bor i umeå, på ålidhöjd närmare bestämt. Jagar utanför fredrika samt i gällivare. Sen kan det ju bli något dagskort runt om i västerbotten ibland. det är ju inte direkt brist på fågeljakt i detta län...
Publicerat Juli 28, 200817 yr född i burträsk men är väl nu 70 procent härjedaling och 30 procent västerbottning
Publicerat Augusti 11, 200817 yr Inflyttad Skelleftebo sedan snart 20 år.. Ursprunglig Storumanbo och räknar mig nog som en sådan trots allt Har jakt söder om Schtaan.