Publicerat Juni 21, 20178 yr Författare Tack för alla tips. Det blir nog gelbiten eller en träbit som jag kommer använda. Om man använder gelbiten, är det någon som vet om den är svårt att få loss/lämnar märken i kolven om man tar bort den? Det känns som den enkla lösningen, men kanske inte den mest tilltalande.
Publicerat Juni 21, 20178 yr 47 minutes ago xwing1976 sa: Tack för alla tips. Det blir nog gelbiten eller en träbit som jag kommer använda. Om man använder gelbiten, är det någon som vet om den är svårt att få loss/lämnar märken i kolven om man tar bort den? Det känns som den enkla lösningen, men kanske inte den mest tilltalande. Mig veterligen är det "spårlös" tejp på dem. /T
Publicerat Juli 8, 20178 yr Författare På 2017-06-18 at 20:41 Franchi sa: Detta kan även vara ett alternativ. Hade detta på min förra pang och det funkade helt ok. http://www.svenskskyttesupport.se/kolvanpassning/kolvkamshojare/recoil-systems-isis-kolvkamshojare.html Fick hem en i 6mm häromdagen. Väldigt smidigt att sätta fast och den känns riktigt bra. På tisdag blir det skeet och trap. Jag återkommer med synpunkter.