Publicerat Juli 2, 20178 yr Hej Då man gick i tro att Biltema inte skulle ta bort deras patrol-bag så gick man i lugna ro utan att åka in och köpa en. Nu har biltema tagit bort denna ur sitt sortiment och jag undrar om där finns någon här ute som inte är i behov utav sin och kan tänkas sälja den?
Publicerat Juli 3, 20178 yr Jag ställer mig i samma kö som mrbase, är också på jakt efter en sådan väska. Har mailat Biltema och det ser inte ut som att den kommer tillbaka i sortimentet tyvärr, se svar nedan. "Hej Denna produkt har utgått ur vårt sortiment. Ersättningsprodukt för denna finns ej planerat i dagsläget." Håller tummarna!
Publicerat Juli 3, 20178 yr De har kanske fått på tafsen för ripoff? Väldigt lik en "känd produkt" som kostar aningen mer. Väldigt nöjd med att ha köpt när de sålde ut. Tänker inte sälja
Publicerat Juli 3, 20178 yr Frågade 2 kompisar som skulle handla sånna på Biltema om dom ville kolla om det fanns flera kvar- och i så fall ta en med åt mig ...... Båda lyckades få med en extra- så nu har jag 2 Tänkte inte heller sälja
Publicerat Augusti 10, 20178 yr Vilken tur att man hann få tag på en innan den försvann då. Misstänker samma som MarkusR...
Publicerat Augusti 10, 20178 yr Kolla Wildmark Ullared, de har bra pris på Neverlost Grab bag. Den större tar de 1495:- och den lite mindre går för 595:-. http://www.wildmarkullared.se/index.php?main_page=product_info&cPath=161_165&products_id=3828
Publicerat Augusti 10, 20178 yr På 2017-07-03 at 15:44 Dansken sa: Frågade 2 kompisar som skulle handla sånna på Biltema om dom ville kolla om det fanns flera kvar- och i så fall ta en med åt mig ...... Båda lyckades få med en extra- så nu har jag 2 Tänkte inte heller sälja Har nu haft min bag ett tag och den fungerar ypperligt!
Publicerat Augusti 10, 20178 yr Engelsons rear Swedteams nya modell av grab bag för 495, såg jag i senaste reklambladet. Har den gamla modellen och den är bra.
Publicerat Augusti 10, 20178 yr Jag har en oanvänd Biltema bag som jag fick ett infall och köpte. Tänkte förvara lite prylar i den, insåg att inte ens 10 st hade räckt för all skit som man har samlat på sig. Kan avyttra den för 499kr plus frakt. Finns i Helsingborg . Turordning enligt tråden.
Publicerat Augusti 10, 20178 yr Taget! :-) Eller är jag för impulsiv nu... Eller... enligt tråden... då är jag sist då... :-)
Publicerat Augusti 10, 20178 yr Fast tanken med den typen av väska (Biltemas och andra märken) är väl inte att du ska ta med samtliga prylar du har. Utan det du behöver för jakten den dagen typ. Har min med de vanligast grejorna som jag kan tänkas behövas. Har den stående i bilen/stugan eller vad nu basen för dagen är för den jakten. För mig funkar det systemet kanon.
Publicerat Augusti 10, 20178 yr Du kan få köpa min för 300 spänn, obetydligt använd. Dra ett PM om det är intressant. Finns i Växjö, kan levereras till Halmstad/Susegården alt Örebro. /M
Publicerat Augusti 14, 20178 yr På 2017-08-10 at 22:54 charlie sa: Du kan få köpa min för 300 spänn, obetydligt använd. Dra ett PM om det är intressant. Finns i Växjö, kan levereras till Halmstad/Susegården alt Örebro. /M PM på den...