Publicerat December 17, 200619 yr http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,956490,00.html Jag skulle göra precis samma sak, fast jag vet att man troligen får skaka galler. Jag blir så jävla förbannad över att man inte får försöka rädda sina djur från statens lilla skötebarns käftar. > / Janne
Publicerat December 17, 200619 yr Fy vad tråkigt. Om man var med vis ett sädant tillfälle torde risken för att vargar dör vara stor !
Publicerat December 17, 200619 yr så ni resonerar! gråben kan ju så klart inte gå hungrig, och just idag skulle jag gärna sponsta ett par vargar med min älgdrivande schiller
Publicerat December 17, 200619 yr ojojo, man blir rädd när man tänker på vilka som bestämmer det där om vargarna i sverige. De måste vara väldigt instängda personer som aldrig varit ute i verkligeheten...
Publicerat December 17, 200619 yr så ni resonerar! gråben kan ju så klart inte gå hungrig, och just idag skulle jag gärna sponsta ett par vargar med min älgdrivande schiller Nej.nej.nej...det vara bara en hare med horn
Publicerat December 17, 200619 yr Bra att detta hände just nu. De kan förhoppningsvis få regeringen att börja handla i denna fråga! Hoppas han går fri. Själv skulle jag inte tveka att skjuta om min hund var angripen! Vad säger att en varg e mer värd än en hund???????
Publicerat December 17, 200619 yr Nej.nej.nej...det vara bara en hare med horn hare, usch ändå sämre! gör mej inte mer besviken än jag redan är! en räv med horn kanske
Publicerat December 17, 200619 yr sjukt,,hoppas nån kan förstå att så skulle vem som helst göra för att rädda sin hund,,sjuk lag som man måste tolka,aja hoppas de går bra för han..