Publicerat Juli 6, 20179 yr Skjuthandskar för sbs hittar man hos GrippSwell. https://www.gripswell.com/gs12.php
Publicerat Juli 6, 20179 yr Detta är en populär post. Jag misstänker att Patbus bössa ligger närmare vad du söker men om den är såld så jag har en engelsk sidolåsare med dubbla pipset i utomordentligt skicka som jag kan avyttra för +50k.
Publicerat Juli 6, 20179 yr Hej, Min Ingram BLE med dubbla pipset är kvar, inskriven hos en handlare medans jag dribblat runt med olika bössor. Jag hade tänkt sälja den, men har inte varit så aktiv på den fronten då jag inte skulle lida av att ta tillbaka den i framtiden heller. Jag har jobbat från i morse tills nu och ska upp igen vid 7, så jag har inte tagit fram något om den, men jag har skrivit en del i grannforats tråd engelska sjukan om den med diverse bilder, sen kan du alltid skicka pm om du känner för det. Jag gillar också dubbla pipset och har haft två bockar och denna med det, nu har jag dock hädat hårt med en modern mellanklassare på skyttelicens som både har extended choker och är ny (ibland slår det runt rejält, men än så länge är jag faktiskt djäkligt nöjd) //Patrik
Publicerat Juli 7, 20179 yr Författare På 2017-07-06 at 10:01 Tazswe sa: Jag misstänker att Patbus bössa ligger närmare vad du söker men om den är såld så jag har en engelsk sidolåsare med dubbla pipset i utomordentligt skicka som jag kan avyttra för +50k. På 2017-07-06 at 10:01 Tazswe sa: Jag misstänker att Patbus bössa ligger närmare vad du söker men om den är såld så jag har en engelsk sidolåsare med dubbla pipset i utomordentligt skicka som jag kan avyttra för +50k. Fan så fin! Tur att den är en bit utanför min budget just nu. Men vänta 7-8 år. Då jävlar!
Publicerat Juli 7, 20179 yr Författare 17 hours ago patbu sa: Hej, Min Ingram BLE med dubbla pipset är kvar, inskriven hos en handlare medans jag dribblat runt med olika bössor. Jag hade tänkt sälja den, men har inte varit så aktiv på den fronten då jag inte skulle lida av att ta tillbaka den i framtiden heller. Jag har jobbat från i morse tills nu och ska upp igen vid 7, så jag har inte tagit fram något om den, men jag har skrivit en del i grannforats tråd engelska sjukan om den med diverse bilder, sen kan du alltid skicka pm om du känner för det. Jag gillar också dubbla pipset och har haft två bockar och denna med det, nu har jag dock hädat hårt med en modern mellanklassare på skyttelicens som både har extended choker och är ny (ibland slår det runt rejält, men än så länge är jag faktiskt djäkligt nöjd) //Patrik Ok! Var i Sverige står sin bössa? Vad är det för pipset till den? /a
Publicerat Juli 7, 20179 yr Författare Inser att själva letandet är ganska kul. Man får se många fina bössor på vägen. Inser också art om jag ska lägga såpass mycket på en bössa så vill jag att den ska kännas helt rätt. För mig. Inser också att jag har för dålig kunskap för att helt veta vad jag gillar bäst.... om sju år fyller jag 50! Då ska jag försöka unna mig en fin engelsman för resten av livet. Det får bli målet! Fram tills dess ska jag prova olika bössor och koncept. Ska nog börja med med att köpa ett par billiga likadana begagnade bössor. En med öppna och en med trängre Choker. Har kollat på en SKB 100 för 5000 i riktigt bra skick och e n Miroku (osäker på modell) bruksskick för halva det priset. Blev faktist lite sugen på båda. Som har det mesta jag letar efter på sikt förutom att de inte är engelska... Vad säger ni om dessa bössor vad gäller kvalité? Det handlar ju om småpengar . Vilket är ett krav för jag ill kunna byta då och då för att testa olika bössor utan att tappa massor av stålar, i väntan på bössan med stort B! Alternativet är att testa en med choker. Men där är det sju ett skralt utbud. De jag hittills har Hitta är: classic (går bort eftersom den jag känt på kändes som skit med riktigt dålig inpassning. Akkar 205 Churchill. Ska enligt de jag hört med vara klart bättre än Classic men är ju fortfarande lågpris med oklar kvalité. Fabarm . Osäker på modellnamn. Går att få för drygt 20000. Har tidigare haft en av deras bockar (Elos c). Hade grymt bra choker som sköt stål bra även med full. Fair gör en modell . Osäker på modellbetäckning och pris. Beretta parallello. Kände på en för ett par år sen och minns att den kändes riktigt fin. Men nu plockar det på prismässigt... Berttan är för dyr och egentligen Fabarmen med. Allaren kanske jag skulle kunna testa på vägen även om jag ju lär tappa drygt halva värdet vid en vidareförsäljning, Det blir ju nästan alltid konsekvensen av nytt lågpris. Fördelen är att den bara tar en plats i garderoben. Och jag vet att jag spretar! Från stiliga engelsmän i 50 000 klassen till nobody-turk i skäms- klass Men jag testar mig fram helt enkelt...
Publicerat Juli 7, 20179 yr 19 minutes ago aasenheim sa: Inser att själva letandet är ganska kul. Man får se många fina bössor på vägen. Inser också art om jag ska lägga såpass mycket på en bössa så vill jag att den ska kännas helt rätt. För mig. Inser också att jag har för dålig kunskap för att helt veta vad jag gillar bäst.... om sju år fyller jag 50! Då ska jag försöka unna mig en fin engelsman för resten av livet. Det får bli målet! Fram tills dess ska jag prova olika bössor och koncept. Ska nog börja med med att köpa ett par billiga likadana begagnade bössor. En med öppna och en med trängre Choker. Har kollat på en SKB 100 för 5000 i riktigt bra skick och e n Miroku (osäker på modell) bruksskick för halva det priset. Blev faktist lite sugen på båda. Som har det mesta jag letar efter på sikt förutom att de inte är engelska... Vad säger ni om dessa bössor vad gäller kvalité? Det handlar ju om småpengar . Vilket är ett krav för jag ill kunna byta då och då för att testa olika bössor utan att tappa massor av stålar, i väntan på bössan med stort B! Alternativet är att testa en med choker. Men där är det sju ett skralt utbud. De jag hittills har Hitta är: classic (går bort eftersom den jag känt på kändes som skit med riktigt dålig inpassning. Akkar 205 Churchill. Ska enligt de jag hört med vara klart bättre än Classic men är ju fortfarande lågpris med oklar kvalité. Fabarm . Osäker på modellnamn. Går att få för drygt 20000. Har tidigare haft en av deras bockar (Elos c). Hade grymt bra choker som sköt stål bra även med full. Fair gör en modell . Osäker på modellbetäckning och pris. Beretta parallello. Kände på en för ett par år sen och minns att den kändes riktigt fin. Men nu plockar det på prismässigt... Berttan är för dyr och egentligen Fabarmen med. Allaren kanske jag skulle kunna testa på vägen även om jag ju lär tappa drygt halva värdet vid en vidareförsäljning, Det blir ju nästan alltid konsekvensen av nytt lågpris. Fördelen är att den bara tar en plats i garderoben. Och jag vet att jag spretar! Från stiliga engelsmän i 50 000 klassen till nobody-turk i skäms- klass Men jag testar mig fram helt enkelt... Skämmas bör den som saknar kunskap men envist vidhåller sin ståndpunkt även efter ny kunskap/information tillhandahållits, inte den som ändrar uppfattning och anpassar sig i takt med att kunskapen och insikten växer! I övrigt har jag också våta drömmar om ett engelskt hagel-å-kula radarpar så önskar dig all lycka i jakten!
Publicerat Juli 13, 20179 yr Ber om ursäkt att det varit lite tyst (man är bevisligen usel säljare), men det har varit tokigt körigt på jobbet. Nu är det dock strax semester så till helgen kan jag ta fram lite info om du inte hittat det du undrar i grannforumet Jag håller med, sökandet, funderandet och testandet är snudd på roligast. Jag har iaf varit en notorisk bössbytare sen jag tog examen, fördelen med att göra det lite senare i livet är väl att man har möjligheten att unna sig att göra det, vilket hade varit svårt förr.
Publicerat Juli 14, 20179 yr Författare På 2017-07-13 at 02:40 patbu sa: Ber om ursäkt att det varit lite tyst (man är bevisligen usel säljare), men det har varit tokigt körigt på jobbet. Nu är det dock strax semester så till helgen kan jag ta fram lite info om du inte hittat det du undrar i grannforumet Jag håller med, sökandet, funderandet och testandet är snudd på roligast. Jag har iaf varit en notorisk bössbytare sen jag tog examen, fördelen med att göra det lite senare i livet är väl att man har möjligheten att unna sig att göra det, vilket hade varit svårt förr. Japp, kan bara hålla med!