Publicerat Oktober 7, 20178 yr Där på det bordet ligger mer pengar än vad jag skulle få ihop om jag sålde båda mina bilar En annan får ju nöja sig med detta... men den är inte fin nog för TV möbler och bord
Publicerat Oktober 7, 20178 yr Författare 9 minutes ago Svenstorparn sa: Nej nej Krieghoff K-80 Parcours Hade du inget annat att lägga en mille på?
Publicerat Oktober 7, 20178 yr 1 minute ago Varmint sa: Hade du inget annat att lägga en mille på? Hade jag haft en mille att lägga på en bössa så hade jag köpt en Purdey Så fruktansvärt dyra är inte en Krieghoff en bit över 100k 3 minutes ago TekDr sa: Där på det bordet ligger mer pengar än vad jag skulle få ihop om jag sålde båda mina bilar En annan får ju nöja sig med detta... men den är inte fin nog för TV möbler och bord Nåja den bössan skäms säkert inte för sig heller om det är en Beretta.
Publicerat Oktober 7, 20178 yr Detta är en populär post. Just now Svenstorparn sa: Hade jag haft en mille att lägga på en bössa så hade jag köpt en Purdey Så fruktansvärt dyra är inte en Krieghoff en bit över 100k Nåja den bössan skäms säkert inte för sig heller om det är en Beretta. Beretta 682 Gold E Sporting adjustable från 2001. Inte alls kattpiss och ingen bössa har hittills passat mig bättre och då har man iallafall klämt på några vid det här laget men den fick jag för lite mer modesta pengar än 100k+ så jag slapp sälja bilarna
Publicerat Oktober 7, 20178 yr 1 hour ago TekDr sa: Beretta 682 Gold E Sporting adjustable från 2001. Inte alls kattpiss och ingen bössa har hittills passat mig bättre och då har man iallafall klämt på några vid det här laget men den fick jag för lite mer modesta pengar än 100k+ så jag slapp sälja bilarna Jag gjorde tvärtom och sålde ett par vagnar och köpte en vettig Hagelpang Det viktiga är inte vad bössan kostar utan att den passar och skjuter dit man pekar, sen är det såklart trevligt att ha en pang som är snygg att titta på och förhoppningsvis håller för mängder med skott även om jag knappast kommer skjuta slut den. Jag hade pengarna och viljan att köpa en Krieghoff men jag hade klarat mig lika bra med en standard Miroku egentligen.