Publicerat Augusti 29, 20178 yr Detta är en populär post. 1 hour ago killer_mouse sa: kan ju göras så med pmt också pga handlartillstånd I trion Den onde den gode den fule så är pmt den gode...dansken den onde...och sidelock den fule Således är det bara dansken som ska få sin status ändrad....sidelock behöver mest tröst /Mike
Publicerat Augusti 29, 20178 yr Detta är en populär post. 5 minutes ago Dansken sa: Profeten hade 9 fruar... Så var han helt slut i huvet också! /Mike
Publicerat Augusti 29, 20178 yr Författare En smisk-emoticon kanske vore på sin plats också som vissa plågisar kan få smaka på om dom hånar en allt för hårt...
Publicerat Augusti 29, 20178 yr 33 minutes ago Mad Mike sa: Så var han helt slut i huvet också! /Mike Men han hade möjliget till att få 54 licenser extra... och alltid var det väl någon av dom som inte hade huvudvärk
Publicerat Augusti 29, 20178 yr Själv har jag ett ångest problem: Jag har en ny Trijicon 2,5-10X56 liggande och har ingen bössa till den... Hmmmm....
Publicerat Augusti 30, 20178 yr Och jag som hade tänkt skriva något om ångest men jag tror jag skiter i det, för den här tråden skiter det sig totalt.
Publicerat Augusti 30, 20178 yr Författare 7 hours ago Dansken sa: Själv har jag ett ångest problem: Jag har en ny Trijicon 2,5-10X56 liggande och har ingen bössa till den... Hmmmm.... Panta lite burkar, använd handlartillståndet å ångesten är borta!
Publicerat Augusti 30, 20178 yr 9 minutes ago HuggyBear sa: Panta lite burkar, använd handlartillståndet å ångesten är borta! Det är inte ångest över OM jag ska köpa en bössa till utan VAD jag ska köpa
Publicerat Augusti 30, 20178 yr Författare Aha! Du mena så... Välj ut 5 intressanta pangar, gör en sån där lustig omröstningstråd på grannforat å köp den som få flest röster...
Publicerat Augusti 30, 20178 yr Köp den här! En dämpare på och 300 Win Mag är så snäll så! 62cm piplängd. Skulle passa bra med en Trijicon!
Publicerat Augusti 30, 20178 yr Detta är en populär post. 13 hours ago Mad Mike sa: I trion Den onde den gode den fule så är pmt den gode...dansken den onde...och sidelock den fule Således är det bara dansken som ska få sin status ändrad....sidelock behöver mest tröst /Mike Appropå ful kommer jag osökt att tänka på den gången du skulle visa mig var du hittar all svamp till hjortgrytorna du gör, och jag fick göra en SWAT-rullning ut ur Fårrrden när jag insåg att du var på väg mot färjeläget.
Publicerat Augusti 30, 20178 yr På 2017-08-29 at 19:49 Mad Mike sa: Nu fick jag ångest igen då jag minns den Winchester 1897 som var till salu för några år sen men hur jag än vred och vände på nuvarande vapengarderob så kunde jag inte skiljas från någon........helvetes skit /Mike Ahh minns det där! Tror Winnien och Remmyn, nuvarande, är vettigare alla dagar i veckan. Det torde dock inte spela dej ngn roll för jag ger mej f-n på att du hade behärskat att skjuta med skiten oavsett.. Var det inte ngt om att hålla trycket inne och bara pumpa?? Tocket stölleri..
Publicerat Augusti 30, 20178 yr Just now Hipshot sa: Ahh minns det där! Tror Winnien och Remmyn, nuvarande, är vettigare alla dagar i veckan. Det torde dock inte spela dej ngn roll för jag ger mej f-n på att du hade behärskat att skjuta med skiten oavsett.. Var det inte ngt om att hålla trycket inne och bara pumpa?? Tocket stölleri.. Kallas för slam fire /Mike
Publicerat September 7, 20178 yr Författare Ny provskjutning igår å nyförälskelsen i Gamla Bettan bekräftades igen... For till skjutplatsen för att verkligen bestämma mig för vilken pang som få följa med på de första dagarna på älgjaktsveckan... Vill inte ta med båda å lämna ena i bilen. Jag är helnojig med vapnen i bilen. Lämnar dom knappt i bilen hemma på gården... Nu när de nya låga kkc kindstödet sattes dit så åkte faktiskt Leupold QR baserna av från 146:an för att kunna se hela siktesbladet å så ska den förbli! Jävvlar va bra de blev plus att jag spara ett par hekto till Jag är överlycklig att ingen ville köpa den för struntsumman jag satte så nu kommer den bli kvar! Sitter nån på ett par laddramar till M98 är jag intresserad! För som det är nu så konstaterar jag att jag skjuter bättre med Gamla Bettan ännu... Jag tror att jag behöver öva mer med Sauern så kan jag låta dessa 2 bli bra komplementer längre fram... Att jag bomma på björnrackarn med den hemsöker mig ännu å det spelar såklart in i detta fall... Just nu befinner jag mig i den där märkliga sitsen att vara nöjd med min vapengarderob. Nåja... De gå väl över som en långvarig förkylning eller nåt...