Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ångest... Ha nån haft ångest?

Featured Replies

Publicerat

Profeten hade 9 fruar...

Publicerat
  • Författare

En smisk-emoticon kanske vore på sin plats också som vissa plågisar kan få smaka på om dom hånar en allt för hårt... :thumbsup:

Publicerat
33 minutes ago Mad Mike sa:

Så var han helt slut i huvet också!

/Mike

Men han hade möjliget till att få 54 licenser extra... och alltid var det väl någon av dom som inte hade huvudvärk ;)

Publicerat

Själv har jag ett ångest problem: Jag har en ny Trijicon 2,5-10X56 liggande och har ingen bössa till den...
Hmmmm....

Publicerat

Och jag som hade tänkt skriva något om ångest men jag tror jag skiter i det, för den här tråden skiter det sig totalt:yes:.

Publicerat
  • Författare
7 hours ago Dansken sa:

Själv har jag ett ångest problem: Jag har en ny Trijicon 2,5-10X56 liggande och har ingen bössa till den...
Hmmmm....

Panta lite burkar, använd handlartillståndet å ångesten är borta! :yes: 

Publicerat
9 minutes ago HuggyBear sa:

Panta lite burkar, använd handlartillståndet å ångesten är borta! :yes: 

Det är inte ångest över OM jag ska köpa en bössa till utan VAD jag ska köpa ;)

Publicerat
  • Författare

Aha! Du mena så... :P 

Välj ut 5 intressanta pangar, gör en sån där lustig omröstningstråd på grannforat å köp den som få flest röster... ;)

Publicerat

Köp den här!

En dämpare på och 300 Win Mag är så snäll så!

62cm piplängd. Skulle passa bra med en Trijicon! :)

IMG_2685.JPG

Publicerat
På 2017-08-29 at 19:49 Mad Mike sa:

Nu fick jag ångest igen då jag minns den Winchester 1897 som var till salu för några år sen men hur jag än vred och vände på nuvarande vapengarderob så kunde jag inte skiljas från någon........helvetes skit:excl:

/Mike

winchester%201897%2012ga%20001.jpg_thumb

Ahh minns det där! Tror Winnien och Remmyn, nuvarande, är vettigare alla dagar i veckan. Det torde dock inte spela dej ngn roll för jag ger mej f-n på att du hade behärskat att skjuta med skiten oavsett.. Var det inte ngt om att hålla trycket inne och bara pumpa?? Tocket stölleri.. 

Publicerat
Just now Hipshot sa:

Ahh minns det där! Tror Winnien och Remmyn, nuvarande, är vettigare alla dagar i veckan. Det torde dock inte spela dej ngn roll för jag ger mej f-n på att du hade behärskat att skjuta med skiten oavsett.. Var det inte ngt om att hålla trycket inne och bara pumpa?? Tocket stölleri.. 

Kallas för slam fire:thumbsup:

/Mike

Publicerat
  • Författare

Ny provskjutning igår å nyförälskelsen i Gamla Bettan bekräftades igen... 

:lol:

For till skjutplatsen för att verkligen bestämma mig för vilken pang som få följa med på de första dagarna på älgjaktsveckan... Vill inte ta med båda å lämna ena i bilen. Jag är helnojig med vapnen i bilen. Lämnar dom knappt i bilen hemma på gården... :rolleyes: 

Nu när de nya låga kkc kindstödet sattes dit så åkte faktiskt Leupold QR baserna av från 146:an för att kunna se hela siktesbladet å så ska den förbli! Jävvlar va bra de blev plus att jag spara ett par hekto till :D Jag är överlycklig att ingen ville köpa den för struntsumman jag satte så nu kommer den bli kvar! :yes: Sitter nån på ett par laddramar till M98 är jag intresserad! :D För som det är nu så konstaterar jag att jag skjuter bättre med Gamla Bettan ännu... Jag tror att jag behöver öva mer med Sauern så kan jag låta dessa 2 bli bra komplementer längre fram... Att jag bomma på björnrackarn med den hemsöker mig ännu å det spelar såklart in i detta fall... Just nu befinner jag mig i den där märkliga sitsen att vara nöjd med min vapengarderob. Nåja... De gå väl över som en långvarig förkylning eller nåt... :lol: