Hoppa till innehåll
https://www.Reservdelar24.SE

culot

culot på besök i plattlandet ( Skaune )

Recommended Posts

culot

Nu under semestern så ska kära hustrun ( hon m alla A5:or ) företa oss en tripp nedåt 

Götet > Plattlandet >Damnark > Tyskland  ..  I Göteborg har jag min storasyrra som jag träffar allt för sällan , i Malmö ska vi försöka att under två dygn inte bli skjutna bara .Men vi ska ta den obligatoriska selfien vid Rosengård skylten iaf .  Danmark där blir vi ett dygn bara då det är så helvetes dyrt m hotell där (?)  Sen till Tyskland för ett raskt besök antingen på Calles eller Bordershop så man kan bunkra min favvo öl                Åbro Pale Ale ...  

Kanske blir det ett hälsa på hos min italkompis Aldo i Skanör för att kolla hans nya ställe.

/P

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Dela på andra webbplatser
culot

Tar en öl i Nyhavn 😎🍺

• Like 1
  • Thanks 1

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
culot

Fan i helvete vad dyrt det är i köpenhamn 😬 Dansken måste va ekonomisk flykting 😳

• Haha 1

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
culot

Nu på tisdag bär det av till plattlandet för duvjakt med vår kompis Aldo och det är nåt jag sett fram emot sedan september förra året ,  jag har laddar massor m duvplugg för jag är livrädd att skjuta mig tandlös ...

/P

• Like 1

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
culot

Mitt besök i plattlandet var både fantastisk och djupt tragisk då min älskade 

Lab Ginza drog över stark trafikerade Pildammsvägen efter en skadad duva och vart påkörd av en buss, vi kom in till veterinären snabbt där det bekräftades det jag redan såg ett mycket trasigt höger ben. Jag pratade med frugan i mobilen och vi beslutad att låta Ginza 12,5 år somna in . Hon fick göra det hon älskade in i det sista och med flaggan i topp.  Sen beslutade jag att inget blir bättre av att packa ihop och dra hem, så vi skålade för Ginza på kvällen och jagade dagen efter och fick en fantastisk bra jaktdag vilket hjälpte mig i min sorg.  Vi hade planerat  ett besök hos Sakab Sweden idag för att köpa krut men tiden räckte inte till, Däremot lät Niklas mig boka 3kg Tecna'n  . Sen att beslutet att åka visade vara ett Turdrag då vi åkte ifrån en jävla storm som kaosade bakom oss . 

/P

• Sad 11

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Skånepåg

Beklagar sorgen, jobbigt att tvingas ta ett sånt beslut. 

Pildammsvägen, några hundra meter söder om motorvägen? 

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Dansken

Mycket tråkigt. Beklagar sorgen...

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
culot
4 hours ago Skånepåg sa:

Beklagar sorgen, jobbigt att tvingas ta ett sånt beslut. 

Pildammsvägen, några hundra meter söder om motorvägen? 

Tack ,

Jag har noll koll i Skåne men den är visst lång, och det var nära Petersborg gods/gård exakt andra sidan infarten till Wilhelmsborg.  beslutet att låta henne somna är ingenting emot sekvenserna när hon drar uppöver vägen och jag ser bussen och hör det smäller och Ginza skriker, dom spelas upp i huvet på mig hela tiden.

/P

• Sad 4

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
culot
3 hours ago Dansken sa:

Mycket tråkigt. Beklagar sorgen...

Tack Svend,

/P

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Skånepåg

Vet precis var det är, kör själv den vägen ofta då jag bor bara ett par kilometer därifrån. Mycket trafik och hög hastighet på den vägen..

• Like 1

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
culot
3 hours ago Skånepåg sa:

Vet precis var det är, kör själv den vägen ofta då jag bor bara ett par kilometer därifrån. Mycket trafik och hög hastighet på den vägen..

Ja det blir mycket OM inte tankar, då det skiljde en nano sekund ifrån att hon hade vart helskinnad eller åxå totalt mosad.  Hastigheten är nog som de flesta vägar av den typen och hon hade nog det toppen tills det small. 

/P

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
BollnäsViktor

Beklagar 

• Like 1

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
hobbe
7 hours ago culot sa:

Tack ,

Jag har noll koll i Skåne men den är visst lång, och det var nära Petersborg gods/gård exakt andra sidan infarten till Wilhelmsborg.  beslutet att låta henne somna är ingenting emot sekvenserna när hon drar uppöver vägen och jag ser bussen och hör det smäller och Ginza skriker, dom spelas upp i huvet på mig hela tiden.

/P

Vet alltför väl när man ser vad som är på väg att hända, bara att beklaga, det är fördjävligt när det händer men enda positiva är att dom gör det dom älskar..

• Like 1

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Arctic

Kan bara beklaga. 

Tyvärr finns det alltför ofta vägar/järnvägar i närheten av jakten. 

• Like 1

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
fredde_fmj

Beklagar förlusten av en familjemedlem 😧

• Like 1

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Hakapiken

Trasig å høre. Ta vare på de gode minnene 😪

J.A.

• Like 1

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
andershermansson7

Beklagar :(

• Like 1

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt samhälle. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu

• Användare som läser detta    0 medlemmar

Inga registrerade användare tittar på detta sida.