Publicerat November 11, 20178 yr Urban: du SKALL köra med tuskproof eller mikut!! Priset är ungefär detsamma. Bägge har 8 -10 veckors leveranstid just nu... Skogsmarken som jag beställt mikut av ( behöver fler västar..) skrev att lev tiden var ca 3 veckor, inne på vecka 8 på måndag och enligt F på skogsmarken så är mina västar skickade...
Publicerat November 11, 20178 yr Framför allt så beställ ingen från Mithril, det är en dryg jävel som har det och de pendlar på konkursens brant enligt många källor, samt att de är nog allt för varma för Dacke!
Publicerat November 11, 20178 yr 18 minutes ago faxe sa: Framför allt så beställ ingen från Mithril, det är en dryg jävel som har det och de pendlar på konkursens brant enligt många källor, samt att de är nog allt för varma för Dacke! Köpte av han förra året, inte en helt smooth affär. Men han har mist sin lille son under hösten, inte avundsjuk.
Publicerat November 11, 20178 yr 14 minutes ago strävhår sa: Köpte av han förra året, inte en helt smooth affär. Men han har mist sin lille son under hösten, inte avundsjuk. Det låter inte bra, men det har tydligen varit massor av lögner ifrån honom. Och det är inte ok, samt att folk inte har fått pengarna tillbaka.
Publicerat November 11, 20178 yr 3 minutes ago faxe sa: Det låter inte bra, men det har tydligen varit massor av lögner ifrån honom. Och det är inte ok, samt att folk inte har fått pengarna tillbaka. Som före alltså, men jag har bara svårt att tycka lika illa honom nu. Men ingen man ska göra affär med.
Publicerat November 11, 20178 yr 8 minutes ago strävhår sa: Som före alltså, men jag har bara svårt att tycka lika illa honom nu. Men ingen man ska göra affär med. Dom gånger jag varit inne i hans monter på olika mässor så har han inte visat upp sin bästa sida! Så jag kommer aldrig att äga en Mithril väst, hur jävla bra de än är! Annars så är jag mycket öppen för olika förslag.
Publicerat November 11, 20178 yr 1 hour ago faxe sa: Framför allt så beställ ingen från Mithril, det är en dryg jävel som har det och de pendlar på konkursens brant enligt många källor, samt att de är nog allt för varma för Dacke! Bolaget har kursat... Men varumärket är sålt, JR har haft en del personliga problem som belastat bolaget men vad jag förstår så är han inte längre involverad i mithril. Västarna är kopior på mikut/tuskproof, dom jag vet som har dom västarna är framförallt missnöjda med att färgen på västarna har bleknat, och det snabbt..
Publicerat Januari 16, 20188 yr Bra med väst , Såg nu när jag tvätta västen efter jakt i söndags ett hål vid bringan med, Hon blev biten bak men inte så farligt , Var grinigaste grisarna denna säsong har väl börjat tröttna på oss
Publicerat April 20, 20188 yr Passar på att ställa en fråga i denna tråden. Som många nämner så ligger ju intresset för bra västar oftast hos Mikut, Tuskproof och Boetts. Men har någon tittat på Hyltes nya väst? Förstår inte hur de skulle kunna ha producerat en vettig väst för det priset... https://www.hylte-lantman.com/jakt/hundpejl-gps/tillbehor/genzo-skyddsvast-for-hund
Publicerat April 20, 20188 yr Alla västar har tydligen tagits fram i samarbete med Sveriges bästa hundförare. Denna har jag inte provat, men då tillhör jag ju inte de bästa.
Publicerat April 20, 20188 yr Har inte provat denna och man kan ju aldrig få samma passform som en skräddarsydd väst. Körde Dogtech förra säsongen på min blandras och den var ok men inte mer. Men passformen hade en del att önska och skyddet vid halsen var dåligt. har beställt en Tuskproof till honom nu samma som nog räddat livet på min Jämte några gånger.