Publicerat April 17, 20188 yr 1 hour ago Fk Fjun sa: Är den här kolven original eller är det en eftermarknads? Förmodligen, lite av en FN-specialitet.... Brukar kallas fiskbukskolv eller (felaktigt) svanhals. En prins of Wales utan pistolgrepp som någon kallat det. /T
Publicerat Juni 4, 20188 yr Författare Ok nu är jag nyfiken på om någon köpte en DS på Walter Borgs Vårauktion? Detta oavsett om det blev Merkel, Krieghoff, Valmet, Holland & Holland eller Rigby? Tänkte att någon kanske fått hem en DS med licens och allt.
Publicerat Juni 4, 20188 yr Jag fick erbjudande om att köpa nya gyttorps dubbelstudsare i orange camo i kaliber 444 marlin till halva nypriset... dom är tydligen svårsålda och det kan jag förstå... men vill man ha en billig slit och slängbössa med bara öppna riktmedel i vetefältet för snabbt skytte inom 30 meter borde dom ju klara av jobbet.
Publicerat Juni 4, 20188 yr 3 hours ago Dahla sa: Jag fick erbjudande om att köpa nya gyttorps dubbelstudsare i orange camo i kaliber 444 marlin till halva nypriset... dom är tydligen svårsålda och det kan jag förstå... men vill man ha en billig slit och slängbössa med bara öppna riktmedel i vetefältet för snabbt skytte inom 30 meter borde dom ju klara av jobbet. Och vad är nypriset hos den handlaren då? Har legat lite olika vad jag sätt. Kanske inte förstahandsvalet men kalibern är ju trevlig iaf
Publicerat Juni 5, 20188 yr 11 hours ago Dahla sa: 23000:- tror jag han sa. Hade för mej gyttorp var billigare än så
Publicerat Juni 5, 20188 yr Två nya till salu för 11000:- styck sa han i alla fall och jag är ganska säker på att det stod 23000:- på lappen som satt på bössan jag kikade på.