Publicerat November 29, 20178 yr Författare 9 hours ago Dansken sa: Det funkar med Blaser Bacon oxå, jag lovar.
Publicerat November 29, 20178 yr Författare 6 hours ago Steinbok sa: Nyfiken bara, jag har aldrig varit på Virå nämligen. Är Virå bättre än Huntyard Arlanda? Jag tycker att det är en stor skillnad mellan just Virå och Huntyard. Störst skillnad är det på inomhus luften då Virå har en bättre sådan. Men den största skillnaden är nog filmerna som Virå har mycket bättre och framförallt flera! Utomhus miljön skiter jag i. Varpsund har jag bara varit en gång på för länge sedan när de öppnade, så hos dem vet jag inte hur det är nu.
Publicerat November 29, 20178 yr https://www.facebook.com/sibyllasverige/ Sibylla Sväng In vid sneda rondellen i Katrineholm brukar bli stoppet på hemvägen för näringsintag och bortförklaringar angående "sneda träffar" och "halvmissar" Dom har mycket goda burgare. Skyttet är sekundärt......
Publicerat November 29, 20178 yr Detta är en populär post. Det skulle vara kul om dom, för att larva sig lite, hade filmer med scener från Jurassic Park med anfallande Tyrannosaurus Rex med höga vrål och tunga dunk från tramp i marken Det vore lite att skjuta på........
Publicerat November 29, 20178 yr Författare 38 minutes ago Dansken sa: Det skulle vara kul om dom, för att larva sig lite, hade filmer med scener från Jurassic Park med anfallande Tyrannosaurus Rex med höga vrål och tunga dunk från tramp i marken Det vore lite att skjuta på........ Då får du lämna 6,5an hemma.
Publicerat November 29, 20178 yr 7 hours ago Steinbok sa: Nyfiken bara, jag har aldrig varit på Virå nämligen. Är Virå bättre än Huntyard Arlanda? Fler och bättre filmer.
Publicerat November 30, 20178 yr 12 hours ago Finn Inge Vidare sa: orjant fick du reda på någon möjlig dag och tid eller inriktade du dig bara på maten? Ska dit på lördag.
Publicerat November 30, 20178 yr 15 hours ago Dansken sa: https://www.facebook.com/sibyllasverige/ Sibylla Sväng In vid sneda rondellen i Katrineholm brukar bli stoppet på hemvägen för näringsintag och bortförklaringar angående "sneda träffar" och "halvmissar" Dom har mycket goda burgare. Skyttet är sekundärt......
Publicerat November 30, 20178 yr 7 hours ago tecno sa: De gick ur Sibylla i somras/höstas, men har samma meny och leverantör. Så kompisens bevingade ord gäller: - Där det finns Korv och Hamburgarmeny finns delikatesser. Gatuköket: Sväng Inn Oppundavägen 66 tel. 0150 13609 för bordsbeställning
Publicerat November 30, 20178 yr 2 hours ago Finn Inge Vidare sa: De gick ur Sibylla i somras/höstas, men har samma meny och leverantör. Så kompisens bevingade ord gäller: - Där det finns Korv och Hamburgarmeny finns delikatesser. Gatuköket: Sväng Inn Oppundavägen 66 tel. 0150 13609 för bordsbeställning Ja där ser man. alltid lär man sig nåt nytt
Publicerat December 6, 20178 yr orjant fick du reda på någon möjlig dag och tid eller inriktade du dig bara på maten? På 2017-11-30 at 04:22 orjant sa: Ska dit på lördag. Ok! orjant Hur var maten och drickat? Kom du ihåg att ta reda på någon möjlig dag och tid för en Pangdag?
Publicerat December 6, 20178 yr 6 hours ago Finn Inge Vidare sa: orjant fick du reda på någon möjlig dag och tid eller inriktade du dig bara på maten? Ok! orjant Hur var maten och drickat? Kom du ihåg att ta reda på någon möjlig dag och tid för en Pangdag? Det var som vanligt väldigt god mat och det blev väldigt mycket att dricka framtill småtimmarna. Så jag glömde bort att kolla...
Publicerat December 7, 20178 yr 17 hours ago orjant sa: Det var som vanligt väldigt god mat och det blev väldigt mycket att dricka framtill småtimmarna. Så jag glömde bort att kolla... Jaha vad skönt, då är man inte själv om att vara (o)perfekt hela tiden Vet hur det är när man ska äta med ett sällskap man glömmer en del då, för alkohol var väl inte med i bilden... Har du lust som botgöring att kolla hur det är med tider kring helgerna?
Publicerat December 7, 20178 yr 7 hours ago Finn Inge Vidare sa: Jaha vad skönt, då är man inte själv om att vara (o)perfekt hela tiden Vet hur det är när man ska äta med ett sällskap man glömmer en del då, för alkohol var väl inte med i bilden... Har du lust som botgöring att kolla hur det är med tider kring helgerna? @Dansken har bättre med detta eftersom jag inte kan prioritera denna aktivitet just nu alt gå in själv på deras hemsida och boka en lämplig tid....
Publicerat December 8, 20178 yr Eftersom det är Faxe och Dansken som initierat detta är det väl lämpligt att de bestämmer datum för en Pangdag! Har nu kollat datum och tider för Viråbruk skyttebio. Just nu fredagen den 8 dec kl. 16.20 finns följande datum och tider lediga. Tis. 2 jan. ledigt kl. 15.00-20.00 ons. 3 jan. ledigt kl. 13.00-20.00 tors. 4 jan ledigt kl. 14.00-18.00 fre. 5 jan ej bokningsbar lör. 6 jan ledigt kl.10.00-18.00
Publicerat December 8, 20178 yr Författare tors. 4 jan ledigt kl. 14.00-18.00 funkar för mig, då jag tror att vi har bygget öppet den veckan. Tur att halva torsdagarna och fredagarna jobbas in.
Publicerat December 8, 20178 yr Fiskar Johan, Tecno och jag åker och pangar på torsdag: Det finns 1 eller 2 lediga platser. Annars pangar vi själva: då blir det mera panga pr capita Boknings ID: 6163 (anges vid eventuell avbokning) Anläggning: Jaktbiograf Från 2017-12-14 14:00 till 2017-12-14 15:00 Personer: 4 st SMS: Ja Först till kvarn. Inget krångel.
Publicerat December 8, 20178 yr Författare 54 minutes ago Dansken sa: Fiskar Johan, Tecno och jag åker och pangar på torsdag: Det finns 1 eller 2 lediga platser. Annars pangar vi själva: då blir det mera panga pr capita Boknings ID: 6163 (anges vid eventuell avbokning) Anläggning: Jaktbiograf Från 2017-12-14 14:00 till 2017-12-14 15:00 Personer: 4 st SMS: Ja Först till kvarn. Inget krångel. Kan du få boka en timme till så kommer jag!!! Lite långt att åka för en tim.
Publicerat December 8, 20178 yr 1 hour ago faxe sa: tors. 4 jan ledigt kl. 14.00-18.00 funkar för mig, då jag tror att vi har bygget öppet den veckan. Tur att halva torsdagarna och fredagarna jobbas in. För min del funkar alla tiderna i nuläget, men det vore skönt ju fortare vi kommer till beslut innan man blir uppbokad med annat!
Publicerat December 8, 20178 yr 8 minutes ago faxe sa: Kan du få boka en timme till så kommer jag!!! Lite långt att åka för en tim. Kolla med dom andra som har svarat i tråden. Då kan vi kanske "överlappa" lite. Det är lite speciellt med barn i skolan och en färja att passa för att komma hem för Johan
Publicerat December 8, 20178 yr 1 hour ago Dansken sa: Fiskar Johan, Tecno och jag åker och pangar på torsdag: Det finns 1 eller 2 lediga platser. Annars pangar vi själva: då blir det mera panga pr capita Boknings ID: 6163 (anges vid eventuell avbokning) Anläggning: Jaktbiograf Från 2017-12-14 14:00 till 2017-12-14 15:00 Personer: 4 st SMS: Ja Först till kvarn. Inget krångel. 9 minutes ago klompdomp sa: För min del funkar alla tiderna i nuläget, men det vore skönt ju fortare vi kommer till beslut innan man blir uppbokad med annat! 16 minutes ago faxe sa: Kan du få boka en timme till så kommer jag!!! Lite långt att åka för en tim. F-n här hade man tänkt ut lite samåkning och torsdagen den 14 dec har man möten hela dagen.. Där smög sig det Viråbesöket, skitskytte på er! Ja e inte bitter!
Publicerat December 8, 20178 yr Författare 9 minutes ago Finn Inge Vidare sa: F-n här hade man tänkt ut lite samåkning och torsdagen den 14 dec har man möten hela dagen.. Där smög sig det Viråbesöket, skitskytte på er! Ja e inte bitter! Det finns mycket mer färdig laddad plugg i skåpet än för 2 timmar skjutning. Så kasta inte in handskarna än. 4 jan passar mig fortfarande.