Publicerat Januari 1, 20188 yr Men va fan.. Vet inte vart du ska. Du börjar låta som dom där historierna om V- Gurra som dom ställde vid ett trä där det fanns en tam älg Han hade inte heller någon aning om vart han var mot slutet........
Publicerat Januari 1, 20188 yr Är det någon som vet om man kan avboka endast 1 timme med lösenordet dom har skickat tillsammans med bokningen på mailen? Eller avbokar man alla 3 timmar om man trycker "enter".. Jag har inte vågat- men det börjar bli lite sent....
Publicerat Januari 1, 20188 yr Författare 8 minutes ago Dansken sa: Fan har du inte större framförhållning än så.
Publicerat Januari 2, 20188 yr Författare Nu har jag pratat med Björn ock bokat av tiden mellan 17.00 och 18.00.
Publicerat Januari 3, 20188 yr På 2018-01-01 at 00:51 Dansken sa: På norr eller syd sidan om 3 kammar brunnen ? Någonstans i närheten av Glanshammar, neråt Hjälmaren. Det ska bli ett riktigt skitväder så det finns en chans att vi bryter tidigt...
Publicerat Januari 3, 20188 yr Författare 3 minutes ago orjant sa: Någonstans i närheten av Glanshammar, neråt Hjälmaren. Det ska bli ett riktigt skitväder så det finns en chans att vi bryter tidigt... Inte ofta man önskar att folk skall få skitväder på sin jakt, men det vore jävligt trevligt att träffas.
Publicerat Januari 3, 20188 yr Detta är en populär post. 42 minutes ago faxe sa: Inte ofta man önskar att folk skall få skitväder på sin jakt, men det vore jävligt trevligt att träffas. Ni skjuter väl till kl 17 så vi lär ju ses. Jag ska ju käka ”köttsemla” med Dansken.
Publicerat Januari 3, 20188 yr 5 hours ago orjant sa: Ni skjuter väl till kl 17 så vi lär ju ses. Jag ska ju käka ”köttsemla” med Dansken. Fan, hinner jag så dyker jag in på skitsnack!
Publicerat Januari 4, 20188 yr Är på Valinge och jagar idag, kommer förbi om jag har alla hundar inne när vi bryter...
Publicerat Januari 4, 20188 yr Ska bli spännande idag! Har aldrig provat skjutbio tidigare. Är det nåt speciellt att tänka på? Bössa, ammunition, hörselkåpor + proppar är med. Kan man skjuta med ljuddämpare eller blir den för varm?
Publicerat Januari 4, 20188 yr Ljuddämpare är inte att rekommendera på inomhus skytte: dom blir FÖR varma. Tag gärna med minst 2 bössor: dom blir varma.... Endast helmantel ammunition är tillåtet: jakt ammo/ blyspets slår sönder filmduken för mycket. Hörselskydd och lediga kläder. Även DU blir varm..... Have fun
Publicerat Januari 4, 20188 yr 8 minutes ago Dansken sa: Ljuddämpare är inte att rekommendera på inomhus skytte: dom blir FÖR varma. Tag gärna med minst 2 bössor: dom blir varma.... Endast helmantel ammunition är tillåtet: jakt ammo/ blyspets slår sönder filmduken för mycket. Hörselskydd och lediga kläder. Även DU blir varm..... Have fun Hm... Hade tänkt ha med mig två bössor men det gick inte av praktiska skäl. Jag får väl stå över några rundor, eller köpa med mig några paket bacon för att kyla pipan.
Publicerat Januari 4, 20188 yr Finns bössor att låna/prova. Jag nöter på deras bössor, när det ska svalkas.
Publicerat Januari 4, 20188 yr Just nu vet jag inte om jag kan åka i eftermiddag: jag är helt tilltäppt i skallen och hostar och snorar- kan knappt prata... Ändring: Faxe säger jag ska dricka varmt vatten med honung i och komma och smitta ner er alla ändå............
Publicerat Januari 4, 20188 yr Författare 10 hours ago Dansken sa: Just nu vet jag inte om jag kan åka i eftermiddag: jag är helt tilltäppt i skallen och hostar och snorar- kan knappt prata... Ändring: Faxe säger jag ska dricka varmt vatten med honung i och komma och smitta ner er alla ändå............ Du ser vad lite krutrök kan läka en Gammal Dansk . Det gick ju bra det hära, eller hur?
Publicerat Januari 4, 20188 yr Som ett fullblods proffs skippade jag pangandet och gick raka spåret till finalen.
Publicerat Januari 4, 20188 yr Författare 4 minutes ago lindgren sa: Som ett fullblods proffs skippade jag pangandet och gick raka spåret till finalen. Ni kommer bara att bli feta.
Publicerat Januari 4, 20188 yr 6 minutes ago lindgren sa: Som ett fullblods proffs skippade jag pangandet och gick raka spåret till finalen. Finalplats? Med en 90 grammare? ... Tunn Erik
Publicerat Januari 4, 20188 yr Detta är en populär post. Tack för i dag allasammans. Mycket trevligt. redtop var svår att känna igen utan hatten
Publicerat Januari 4, 20188 yr 1 hour ago Dansken sa: Tack för i dag allasammans. Mycket trevligt. redtop var svår att känna igen utan hatten Tack för ett trevligt initiativ!. Kul att träffa alla IRL Fick mail från åtellameran på hemvägen med massor av grisar, men dagens griskvot var redan fylld. ?
Publicerat Januari 4, 20188 yr 1 hour ago faxe sa: Ni kommer bara att bli feta. Avis, märker jag.... Fy
Publicerat Januari 4, 20188 yr 1 hour ago Dansken sa: Finalplats? Med en 90 grammare? ... Tunn Erik Det var ju min andra middag..