Publicerat November 22, 20178 yr Såg dessa ringar och de verkar bra och onekligen smidigt då jag kan använda orginalsadeln och ändå få X-moa lutning genom ringarna. Hyffsat pris dessutom, särskillt när man redan har sadeln så att säga. Jag vill inte tappa sadelmontaget då samma pipa ska ha olika användningsområden beroende på vilken optik som ska användas. Jag vill heller inte montera en picatinny på sadeln och därefter eftermarknadsringar/montage då så lågt montage som möjligt eftersträvas. Har någon här erfarenhet av dessa, eller Tier One produkter i övrigt?
Publicerat Januari 26, 20188 yr Detta är en populär post. Råttorna skjuter ju inte så långt så man måste trassla med tökna tokigheter..
Publicerat Januari 26, 20188 yr Tänkte att det brukar ju vara lätt att reta upp Råttägarna, särdeles lättkränkt släkte.. så då kanske ngn ger dej svar på din fråga mellan bredsidorna mot mej
Publicerat Januari 26, 20188 yr Författare 48 minutes ago Hipshot sa: Tänkte att det brukar ju vara lätt att reta upp Råttägarna, särdeles lättkränkt släkte.. så då kanske ngn ger dej svar på din fråga mellan bredsidorna mot mej Låt mig omformulera mitt ”pucko” till Kung!
Publicerat Januari 27, 20188 yr Författare 1 hour ago Hipshot sa: Ingen verkar ju ha nappat så kronan sitter lite snett.. Äsch! Är val bara jag och Haugland som insett att råttorna kastar kulorna långt och med framgång
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.