Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Identifiera en Miroku - köpt och plockar isär

Featured Replies

Publicerat

Jag hade nog förr fokuserat på att göra rent just slagstiften än allt det andra.....

T

Publicerat
  • Författare

Tack pmt, behöver skaffa/göra ett litet verktyg för att komma åt dem. Inser när jag väl har tagit isär mekanismen att den, alla sina år till trotts, inte behövdes göras ren egentligen. Hur som helst så är det väldigt roligt att förstå hur bössan funkar och kul att veta hur det ser ut inuti.

• 1 year later...
Publicerat
  • Författare

.

Publicerat

Löparn.. Tack för trådlyft, fett impad av dina skills att skruva isär och ihop bössan!! 

Riktigt kul tråd!

Publicerat
  • Författare

Tack Hipshot, glädjande att höra ? 

Jag har svårt att låta bli att skruva. Vill veta hur det fungerar. I det här fallet är det lite kluvet när det gäller vapen. Å ena sidan bör man kanske vara försiktig att skruva med sådant man inte har specifik utbildning på. Å andra sidan tror jag mig ha fått en djupare förståelse för vapnet och kanske är lite tryggare i min hantering av bössan därmed.

Det jag egentligen tänkte skriva i föregående post som råkade trilla bort var att jag nu har skjutit en del med bössan och är riktigt nöjd. Lite tur har jag dock haft för skränkning och höjd på kolven passar mig perfekt nu när jag kortat av den. Fantastiskt trevlig bössa i all sin enkelhet och avsaknad av finesser. Kul också att ett vapen som är så pass gammalt inte bryr sig om sin ålder nämnvärt och fortsätter skjuta som inget har hänt ?