Publicerat December 18, 20178 yr Blackie, "Tåget" har nu ikväll lämnat perrongen för sista gången. Jag är säker på att hon gick tjoooande över bron och att hon nu jagar gris så barren trillar i landet på andra sidan där det är jaktsäsong året om. Det är fruktansvärt tungt nu... Blackies fallna mantel lär ingen hund framöver kunna axla. Hon va den där hunden man får en gång i livet... Vi ses Blackie! Någonstans någon gång. För Skogen och hunden är jakten och friheten i evighet!
Publicerat December 18, 20178 yr Beklagar massor din förlust av en vän och som det verkar av det man läst en super jakthund.
Publicerat December 18, 20178 yr Beklagar. Ett hundliv är alltför kort. Försök att glädjas över minnena istället för att sörja förlusten.
Publicerat December 18, 20178 yr Men så satans jävla ledsamt Men det måste gått fort på slutet eller ville du inte vänta tills det var helkört..? Helt oavett, så jävla sorgligt och ledsamt.. lider med dej, måste vara fruktansvärt tungt. Det har inte undgått någon att det dels var en jävligt speciell hund och dels att ni två hade något speciellt tillsammans.
Publicerat December 18, 20178 yr Beklagar sorgen och förlusten. Vi är många här som har föjlt er länge och kommer att hedra hennes minne framöver. Det blir besvärligt för grisarna där hon är nu.....
Publicerat December 18, 20178 yr Beklagar förlusten! Många är de referat och filmklipp där jag följt er på er resa, där ni uträttat stordåd och hittat rätt på skadat och friskt vilt. Ett nöje varje gång, tackar för dessa till både dig och Tåget /M
Publicerat December 18, 20178 yr Beklagar verkligen förlusten av en så fantastisk hund! Minns allt roligt ni varit med om! Kämpa vidare...
Publicerat December 18, 20178 yr Beklagar. Du och Blackie har bidragit med många läsvärda eskapader här på jaktsidan. MVH Alias
Publicerat December 19, 20178 yr Jobbigt, beklagar verkligen Även jag har haft stort nöje av att följa er i de otaliga härliga historier du gett oss här på forat under åren. Tack för det!
Publicerat December 19, 20178 yr Otroligt jobbigt fick en tår i ögat. Bra jakthundar har ett allt för kort liv!
Publicerat December 19, 20178 yr Beklagar, må hon jaga vidare på andra sidan. Och tack för alla trevliga filmer och eskapader ni haft tillsammans som vi fått ta del av!!
Publicerat December 19, 20178 yr Hemskt ledsen att höra Som de andra säger, det märks att det var något utöver det vanliga med henne. Dina och Blackies jobb/referat har varit väldigt väldigt uppskattade även av mig.