Publicerat Januari 19, 20188 yr Haj Kikar lite på olika program på discovery (last Alaskans bla) och där äter de lodjur men även mård. Någon som smakat Mård? Varken jag eller damen är kräsna så vi skulle gärna testa både det, nötskrika osv. Kan Mård ha trikiner?
Publicerat Januari 19, 20188 yr Kul att du vill prova. Du kan väl informera oss om hur det smakade? Ja, mård kan ha trikiner och personligen räcker den fina pälsen gott. Känns som att jag skulle behöva vara rejält hungrig innan jag provade att äta mård eller lodjur.
Publicerat Januari 19, 20188 yr Författare Ska nog testas, får vara noga att värma upp bara. Nåja, måste få en mård i fällorna först sen kommer rapport.
Publicerat Oktober 10, 20187 yr 20 hours ago dptrapper sa: Nä, fick ingen Mård ? Du slutade nog jaga mård så du slipper fundera mer på att prov äta.
Publicerat Oktober 10, 20187 yr Författare Näfan, ja e inte bangen. Kött som kött. Bara kok-tiden som skiljer allt åt ?
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.