Publicerat Februari 7, 20188 yr 32 minutes ago Hipshot sa: Ja du.. Det var några tusen plugg sedan.. Förra batchen jag skaffade var väl runt 3000 eller strax över det, fick en del med där. Nu har jag givit bort ngr lådor men den är i stort sett slut nu. Så det går åt..
Publicerat Februari 7, 20188 yr Författare 20 minutes ago Hipshot sa: 45,36 gram väger 32:orna.. 32:or it is
Publicerat Februari 7, 20188 yr På tal om gammal blytrap. Vet någon om det finns gamla ungerska Nike Trap 12/65 någonstans mottages information med stor glädje..
Publicerat Februari 7, 20188 yr 5 minutes ago doenitz sa: På tal om gammal blytrap. Vet någon om det finns gamla ungerska Nike Trap 12/65 någonstans mottages information med stor glädje.. Skjuter dessa på kråkor i farfars gamla.
Publicerat Februari 7, 20188 yr 17 minutes ago doenitz sa: På tal om gammal blytrap. Vet någon om det finns gamla ungerska Nike Trap 12/65 någonstans mottages information med stor glädje.. dom är fina, orange i plasten. laddar om halvauton utan knussel.
Publicerat Februari 7, 20188 yr 29 minutes ago doenitz sa: På tal om gammal blytrap. Vet någon om det finns gamla ungerska Nike Trap 12/65 någonstans mottages information med stor glädje.. I mitt rabbisbälte
Publicerat Februari 8, 20188 yr I ungdomens dagar trillade det mången ringduva med dessa patroner skjutna ur den gamla torparen..